Pradinis / Aktualijos / Apie Lietuvą – be žodžių: įvertinkite naująjį vaizdo klipą užsienio turistams

Apie Lietuvą – be žodžių: įvertinkite naująjį vaizdo klipą užsienio turistams

Neįmanoma likti abejingiems Lietuvai ir čia laukiančioms patirtims. Naujajame vaizdo klipe apie Lietuvą – ne žodžiais, o ryškiausiomis turistų iš viso pasaulio emocijomis. Kas juos mūsų šalyje labiausiai nustebina? Atima žadą? Nuteikia romantiškai? Pradžiugina? Žinutę užsienio turistams režisavo Mykolas Vildžiūnas, idėjos autorius – Turizmo departamentas.

„Remiantis „Google“ atliktu tyrimu, svajodami apie kelionę, net 66 proc. keliautojų peržiūri vaizdo klipus dar pirmajame kelionės etape – kai mąsto, kur keliauti, arba svajoja apie kelionę. Tad naujas vaizdo klipas apie Lietuvą šioje vaizdų eroje buvo būtinybė. Labai norėjome vaizdo klipo, ne tik reprezentuojančio turizmo galimybes Lietuvoje, bet ir žadančio turistams išskirtinę pažintį su šalimi, kuri nėra panaši į jokią kitą Europos šalį, keliančio pozityvias emocijas ir žadinančio norą apsilankyti bei, žinoma, atitinkančio šalies turizmo koncepciją „Lithuania. Real is Beautiful“. Būtent todėl įspūdingiausius Lietuvos vaizdus sugalvojome pateikti per turistų emocijas, pojūčius ir potyrius. Juk šiuolaikinis turistas pirmiausia kelionėse ieško naujų patirčių“, – pasakoja laikinoji Turizmo departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad vaizdo klipas pirmiausia orientuotas į turistus iš dešimties prioritetinių atvykstamojo turizmo rinkų: Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Norvegijos, Švedijos, Italijos, Prancūzijos, Kinijos, Izraelio, JAV ir Japonijos. Pagrindinis jo tikslas – formuoti Lietuvos, kaip patrauklios turizmui šalies, įvaizdį.

„Metai kuriant klipą prabėgo labai greitai, rodės, kad yra labai daug laiko, o jo buvo vis maža. Reikėjo bėgti paskui palankų orą, keisti sumanymą dėl neįvykusios žiemos, kai visą vasario mėnesį nesilaikė sniegas, gaudyti sprūstančią gyvą aktorių emociją, sutalpinti kilometrus Lietuvos į kino juostos milimetrus. Liko pojūtis, kad kūrėme ne klipą, o filmą“, – prisipažįsta režisierius Mykolas Vildžiūnas.

Lietuvą pristatantis vaizdo klipas bus naudojamas visose Turizmo departamento rinkodaros platformose: „Facebooke“ ir „Youtube“ paskyrose „Real is Beautiful“, socialinių tinklų paskyrose užsieniečiams anglų, vokiečių, italų, prancūzų, japonų, švedų, norvegų, hebrajų kalbomis, Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginiuose ir parodose. Vaizdo klipas taip pat išplatintas lietuvių bendruomenėms, ambasadoms, turizmo atstovybėms. Jis įkeltas ir svetainėje www.Lithuania.travel. Jį gali naudoti visi, norintys pristatyti Lietuvą kaip turistinę šalį.

Nuo šiandien vaizdo klipas įtrauktas ir į pastovų Vilniaus oro uosto kino salės „Film Spot LT“ repertuarą.

Turizmo departamentas šiuo metu intensyviai atnaujina vaizdo archyvą: metų pabaigoje bus pristatytas vaizdo klipas vietiniams turistams ir lietuvių diasporai užsienyje, skirtas pamatyti visai kitokiai Lietuvai ir mažai žinomoms mūsų šalies vietoms, kitų metų vasarą – įvaizdinis filmas užsienio turistams. Taip pat bus kuriami penki atskiri vaizdo klipai atvykstamojo turizmo rinkoms.

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo įgyvendinant projektą Nr. 05.4.1-LVPA-V-812-01-0007 „Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų pristatymas bei reklama Lietuvos ir užsienio šalių int. portaluose, soc. tinklalapiuose ir leidiniuose“.

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai skelbiamas. Privalomi laukai žymimi *

*

Scroll To Top