Pradinis / Aktualijos / Lietuvių kūrėjus subūrė unikalus projektas

Lietuvių kūrėjus subūrė unikalus projektas

Paveldas ir modernumas, mada ir tautinis savitumas – visa tai į darnią visumą panoro sujungti išskirtinio projekto kūrėjai. Žurnalo „Lietuvė“ ir „Brandtracker“ portalo komandos surengta jungtinė lietuviškų prekių ženklų pristatymo fotosesija virto tikra Lietuvos kūrėjų švente.

JurArt’s nuotrauka

Jaukioje „Hytte“ sodyboje surengtos fotosesijos modeliais tapo ir šokėja Gintarė Slausgalvienė su dukrelėmis. Žinoma moteris itin žavisi Lietuvos kūrėjų darbais ir prisideda prie jų populiarinimo. Daugiau nei dvidešimt prekės ženklų suvienijusios fotosesijos stiliumi, šiuolaikišku įvaizdžiu rūpinosi stilistė Viktorija Šaulytė.

Pasak organizatorių, šio projekto tikslas – palaikyti lietuvių kūrėjus, atskleisti jų kuriamą grožį, pristatyti naujas lietuviškų prekių ženklų kolekcijas. Dar viena ypatinga misija – suburti ir suvienyti skirtingus autorius, kuriančius žmones, kurie iki šiol nė karto nebuvo susitikę, galbūt net nežinojo vieni apie kitus ar, priešingai – manė esą konkurentai. „Kūrybiškumui nėra konkurencijos“, – tokio šūkio vedama „Brandtracker“ komanda jau daugiau nei metus savo socialinių tinklų paskyrose dalijasi įdomiais, lietuviškais atradimais, o dabar drauge su žurnalu „Lietuvė“ ėmėsi šio analogų apimties požiūriu neturinčio projekto.

JurArt’s nuotrauka

JurArt’s nuotrauka

„Šiandien esame apsupti įvairiausių pasaulinių prekių ženklų, tačiau toje gausybėje kartais taip sunku rasti tai, kas iš tikrųjų mums artima ir miela, originalu ir savita. Pastaruoju metu vis daugiau lietuvių atsigręžia į Lietuvos kūrėjų darbus. Taip ne tik atrandame unikalių, pagal mūsų poreikius sukurtų grožybių, bet ir palaikome kuriančius, daug meilės į savo darbą įdedančius tautiečius, skatiname juos nesustoti. Norime kuo daugiau žmonių supažindinti su talentingais mūsų šalies dizaineriais, menininkais, jų kūryba, todėl drauge su lietuvių kūrėjus vienijančia „Brandtracker“ komanda ėmėmės šio projekto“, – pasakoja iniciatyvos sumanytoja, žurnalo „Lietuvė“ įkūrėja Inesa Uktverienė.

Per pusantro mėnesio, kol vyko pasiruošimas fotosesijai, visa komanda padarė milžinišką darbą. Anot Brandtracker.lt – visus Lietuvos kūrėjus vienijančio portalo – atstovų, paskelbus kvietimą jungtis prie šios jungtinės, rudeniškos fotosesijos, net nebuvo galima numanyti, kad kils toks didžiulis susidomėjimas šia idėja. Buvo gauta daugiau nei 100 užklausų dėl dalyvavimo projekte ir savo kuriamų gaminių pristatymo. Atrenkant dalyvius buvo siekiama išlaikyti pusiausvyrą ir sudaryti sąlygas dalyvauti ne tik žinomiems ir jau atpažįstamiems prekių ženklams, bet ir pirmus žingsnius žengiantiems kūrėjams. Iš visų susidomėjusių į fotosesiją buvo pakviesta daugiau nei dvidešimt tų, kurie buvo labiausiai motyvuoti ir matė naudą pasirodyti ne individualiai, o šalia kitų mūsų šalies autorių, dizainerių gaminių.

JurArt’s nuotrauka

Į rudenišką fotosesiją, skirtą „Lietuvės“ rudens numeriui, susibūrė ne tik drabužių, stilingų aksesuarų, bet ir namų tekstilės, interjero detalių, rankų darbo indų, paveikslų kūrėjai. Jų gretas papildė ir kulinarinio paveldo puoselėtojai – kvepėjo pagal šimto metų receptą iškepta lietuviška duona, šviežiais, skanius vaikystės prisiminimus žadinančiais vafliais, medumi.  Įdomu ir tai, kad fotosesijai buvo pasirinkti ne tik žinomi veidai, bet ir „Facebook’o“ paskyroje norą fotografuotis išreiškę „Brandtracker“ skaitytojai. „Siekėme natūralumo, tikrumo, kad ši fotosesija būtų artima kiekvienam“, – komentavo organizatoriai.

Organizatoriai dėkoja visiems, kurie prisidėjo prie šio projekto: kūrėjams, modeliams, grožio, stiliaus specialistams, sodybos „Hytte“ savininkams, „Magiško namelio“ komandai, papuošusiai  fotosesijos erdvę, puikiajai fotografei JurArt’s.

Projekto komanda

JurArt’s nuotraukos

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai skelbiamas. Privalomi laukai žymimi *

*

Scroll To Top