Pradinis / KARJERA / Motinystė pakišo verslo idėją

Motinystė pakišo verslo idėją

Kol valdžia svarsto, ar ir vieną vaiką auginantys tėvai nusipelnė turėti vadinamuosius mamadienius, verta prisiminti ir kitas Lietuvoje tėvams suteikiamas privilegijas. Pavyzdžiui, mūsų šalis Europoje pirmauja pagal motinystės atostogų ilgumą. Šiaurietės mamos savo mažylius gali namuose prižiūrėti vos keletą mėnesių, o lietuvės gali rinktis su mažyliais namie likti metus, dvejus ar net trejus. Tiesa, tretieji metai nėra apmokami, tačiau yra išsaugoma moters darbo vieta.

Šiomis sąlygomis pasinaudojo dvi mamos kaunietės. Jos nusprendė įkurti savo verslą. Deimantė ir Simona ėmėsi drabužių, pritaikytų žindančioms, kūrimo. Ir džiaugiasi, kad, startavusios vos prieš keturis mėnesius, jau sulaukė susidomėjimo iš užsienio ir savo kurtus drabužius jau eksportuoja į Daniją.

„Mintis imtis tokio verslo galvoje kirbėjo jau seniai. Tapusi mama, pastebėjau, jog sunku rasti, kuo gražiai ir patogiai apsirengti, kad būtų lengva pažindyti ir nereikėtų atidengti visos krūtinės ar ieškoti kur pasislėpti. Apie tai išsikalbėjome su drauge, kuriai sukosi tokios pačios mintys. Ir nusprendėme,  kad reikia bandyti“, – pasakoja viena iš „Canywhere“ prekės ženklo įkūrėjų Simona Valentinavičienė.

Moterys pasakoja, kad savo verslo tikriausiai niekada nebūtų išdrįsusios pradėti, jei nebūtų išėjusios motinystės atostogų. Auginant mažylį atsirado laisvo laiko, jį norėjosi kur nors investuoti. Tiesa, pripažįsta, kad būti kūdikio mama ir verslininke vienu metu nėra lengva.

„Ieškotis audinių, tiekėjų, partnerių pradėjome tada, kai mūsų mažyliams buvo vienam 3, kitam – 6 mėnesiai. Kadangi abi vaikučius maitinome pačios, turėdavome juos visur vežtis kartu. Apskritai pradžia buvo sudėtinga ir dabar nėra lengva. Tačiau per trumpą laiką jau spėjome sukurti keturias nedideles kolekcijas. Jau turime lojalių klienčių. Ir dažnai pajuokaujame, kad jei verslą sukurti būtų lengva – visi būtų verslininkai“, – su šypsena pasakoja Deimantė Šmitė. Ji tikina, kad neabejoja šio verslo sėkme, ir pasvajoja, jog ateityje pavyks sukurti darbo vietas ne tik sau, bet ir kitiems.

Valentinavičienė daug metų dirbo drabužių versle, D. Šmitė – rinkodaros specialistė. Tad suvienijusios jėgas tapo puikia komanda. Kaip pačios pasakoja, abi yra žindančios mamos, tad puikiai supranta savo klienčių poreikius ir visuomet savo kurtus drabužius pirmiausia išbando pačios. O kurdamos pirmąją žiemos kolekciją užtruko net pusę metų.

„Ilgai ieškojome tinkamo audinio, kad būtų patogus, lengvai prižiūrimas, gražiai atrodytų ir ilgai nenusidėvėtų. Tad bandėme daug audinių. Būdavo, pasiuvame suknelę, nešiojam, skalbiam ir pamatom, kad jau po kelių skalbimų audinys nusipumpuruoja. Tokiam audiniui iš karto sakome „ne“ ir ieškom kito varianto. Norime, kad mūsų kurtais drabužiais moterys džiaugtųsi ilgai, o mūsų prekės ženklas asocijuotųsi su kokybe“, – patirtimi dalijasi S. Valentinavičienė.

Paklausta, ar nebuvo baisu pasirinkti savo verslui tokią gana siaurą nišą, Deimantė Šmitė atsako, kad, atvirkščiai, jaučiasi išsirinkusi labai gerą nišą. „Žindančioms ir nėščioms mamoms Lietuvoje yra tikrai mažai gražių, stilingų drabužių pasiūla. O mes stengiamės įsiklausyti į esamų ir būsimų mamyčių poreikius tiek kurdamos modelius, tiek besirinkdamos audinius ir pasiūlyti drabužius, su kuriais moterys jaustųsi gražios, moteriškos, savimi pasitikinčios. Jau esame sukūrusios žiemos, pavasario, vasaros ir krikštynoms skirtas nedideles kolekcijas. O iš gautų klienčių nuotraukų, atsiliepimų ir padėkų suprantame, kad einame tinkamu keliu“, – su džiaugsmu pasakoja D. Šmitė.

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai skelbiamas. Privalomi laukai žymimi *

*

Scroll To Top