Pradinis / Interjeras / Lietuvių gaminiai stebina vienos didžiausių interjero parodų Japonijoje lankytojus

Lietuvių gaminiai stebina vienos didžiausių interjero parodų Japonijoje lankytojus

Birželio 4–6 d. 10 Lietuvos interjero, dizaino, namų tekstilės ir aksesuarų gamybos įmonių dalyvauja vienoje didžiausių interjero parodų Japonijoje „Interior Lifestyle Tokyo 2014“. Lietuvos įmonių produkcija pristatoma nacionaliniame stende, kurį organizuoja VšĮ „Versli Lietuva“. Parodoje eksponuojami namų tekstilės gaminiai, baldai, stalo ir virtuvės tekstilė, kiti įvairūs interjero elementai.

Šioje parodoje Lietuvos įmonės su nacionaliniu stendu dalyvauja jau antrus metus iš eilės ir jau pirmomis parodos akimirkomis džiaugiasi dideliu japonų ir kitų šalių lankytojų susidomėjimu. „Šiais metais tikrai galime pasidžiaugti puikia stendo vieta, esame šalia prancūzų, italų ir portugalų, o bendras subtilus stendo dizainas pritraukia parodos lankytojus ir potencialius klientus – stendas nuolat pilnas“, – įspūdžiais iš parodos dalijasi VšĮ „Versli Lietuva“ Eksporto departamento direktorė Jurgita Butkevičienė, lydinti Lietuvos įmones Japonijoje. Lietuvos stendą aplankė ir LR ambasadorius Japonijoje Egidijus Meilūnas.

Įmonė „Midenė“ Japonijos rinkoje dirba jau daugiau nei dešimt metų. Ši rinka ypatinga tuo, kad itin vertinama meninė rankų darbo keramika, o dėmesys skiriamas originalumui, dizainui ir kokybei. Įmonės vadovas Gražvydas Žegulis teigia, kad rinka labai reikli kokybei, pakuotei, tačiau suradus rinkai tinkamą produktą garantuojami nuolatiniai užsakymai. Japonijoje itin mėgstami keraminiai gaminiai, kuriuos galima kolekcionuoti, sukuriant visą miniatiūrinę namelių kolekciją ar gatvės vaizdą. Įmonės produkcijos šioje šalyje jau galima rasti ir mažose interjero parduotuvėse, ir prestižiniuose prekybos centruose. Įmonė per metus į Japoniją eksportuoja daugiau nei 100 tūkst. Lt vertės produkcijos.

Dizainerės Irenos Serapinienės odines rankų darbo rankines ir aksesuarus gaminanti įmonė Japonijoje prisistato pirmą kartą. Žinodama, kad japonai nepaprastai vertina rankų darbą ir originalumą, parodoje dizainerė pristato išskirtinę šiai rinkai pritaikytą rankinių kolekciją „Gervė“. Šis paukštis, turintis ypatingą mistinę reikšmę, puikiai vienija Japonijos ir Lietuvos kultūras. Dizainerės nuomone, Japonijos moterų elegantiškumas ir stiliaus pajautimas yra artimas lietuviškajam.

Įmonė „Flokati“, gaminanti natūralios vilnos gaminius, parodoje dalyvauja jau antrą kartą. Po praėjusių metų parodos ji sudarė sutartis su trimis užsakovais. Įmonė daugiau nei 35 proc. produkcijos jau eksportuoja į Norvegiją ir Suomiją, o Japonijos rinka pasirinkta todėl, kad japonai vertina natūralius ir ilgaamžius produktus. Bendrovės vadovė Asta Kančelskienė džiaugiasi stebėdama išskirtinį japonų susidomėjimą jų gaminamais interjero aksesuarais – avytėmis, dekoratyvinėmis pagalvėlėmis, kurias gamina įmonėje dirbantys neįgalieji.

Įmonė „Pluošto linija“ parodoje pristato prekės ženklą „Ecolinum“. Ji parodoje dalyvauja antrus metus, nes pirmą kartą užmegzti ryšiai ir pirmosios bandomosios partijos reikalauja įdirbio ir nuolatinio ryšių palaikymo, kad bendradarbiavimas virstų ilgalaikiu. Įmonės eksportas į Europos šalis siekia apie 30 proc., o į Japonijos rinką įmonė žengia ne tik su namų tekstilės produkcija, bet su išskirtiniais lininiais austais rankų darbo kilimais. Parodoje ypač dėmesį patraukė lininis sakurų žiedais austas kilimas, kuris puikiai dera prie įmonės „Interjerai be saiko“ sukurtomis originaliomis kėdėmis, atkartojančiomis sakurų motyvus.

Dizainerė Indraja Marcinkevičienė į šią rinką taip pat žengia jau antrus metus ir susilaukė išskirtinio Japonijos dizaino mokyklos dėmesio.

Itin žaismingas korines popierines interjero dekoracijas „Paper Fantasies“ Lietuvoje gaminanti įmonė parodoje prisistato pirmą sykį. Įmonė šiuo metu eksportuoja apie 98 proc. produkcijos į Ispanijos, Anglijos, Vokietijos rinkas. Nors Japonijoje jau turi tris nuolatinius klientus ir kasmet į šią šalį eksportuoja 100 tūkst. Lt vertės gaminių, įmonės vadovas Žilvinas Petrauskas tikisi gerokai padidinti eksporto į šią šalį apimtis. Tradiciškai Japonijos kultūrai yra artimas toks interjero puošimo būdas, o įmonės gebėjimas gaminti daugiau nei 1000 skirtingų formų, 300 atspalvių gaminių sukuria įmonei išskirtinį konkurencinį pranašumą šioje rinkoje.

Namų tekstilę gaminanti įmonė „Baltic Flax“ parodoje pristato savo prekės ženklo „Linen Tales“ gaminius. Natūralaus lino marginti ir minkštinti virtuvės tekstilės gaminiai, staltiesės, prijuostės ir drabužiai traukia natūralumą mėgstančius japonus.

Kita lininius audinius gaminanti ir namų tekstilę siuvanti įmonė „Linos takas“ parodoje pristato didelį natūralaus lino audinių ir gaminių asortimentą. Ji parodoje dalyvauja jau antrus metus, nes reikia įtvirtinti pirmuosius kontaktus derinant bandomųjų partijų gamybą ir toliau derantis. Nuolatinis kontaktų palaikymas yra ypač svarbus šiai rinkai.

Palaikyti esamų kontaktų ir užmegzti naujų ryšių atvyko ir įmonė „Lanalita“, pristatanti vilnonius audinius ir pledus. Įmonės vadovas teigia, kad šiais metais pavyko atrinkti geriausius šiai rinkai tinkančius gaminius.

Įmonė „Kirigami design“ parodoje pristato minimalistinius erdvę taupančius baldus, kurių dizainą įkvėpė japonų kirigamio menas. Įmonės eksportas į Japoniją siekia 70 proc. Ji šioje parodoje taip pat dalyvauja antrus metus. Įmonės vadovas atvirauja, kad jų atveju sėkmė atėjo ne tik po parodos Japonijoje. Rimti Japonijos agentai domisi įmonėmis, kurios prisistato Japonijoje ir taip pat dalyvauja parodose Europoje, pvz., „Maison&Object“ Prancūzijoje, taip parodydamos savo patikimumą ir solidumą. Būtent tada ir yra pateikiama rimtų užsakymų.

„Smagu, kad šiais metais įmonės yra gerai pasirengusios dalyvauti parodoje. Jos lankytojams yra dalijama įmonių produkciją pristatanti informacija japonų kalba. Įmonės, norinčios įeiti į šią rinką, turi skirti daug dėmesio pasirengimui, turi pasiruošti japonų kalba įmonių lankstinukų, vizitinių kortelių, vertėjai, esantys stende, taip pat labai padeda pritraukti tikslinių klientų. Svarbu rodyti nuoširdų domėjimąsi ir norą dirbti šioje rinkoje“, – teigia J. Butkevičienė.

Lietuviams prisistatyti parodoje padeda ir Lietuvos–Japonijos pramonės ir prekybos rūmai. Jie kartu su LR ambasada ir VšĮ „Versli Lietuva“ parodos dienomis Japonijos verslo klientams organizuos ir atskirą pristatomąjį renginį LR ambasadoje.

Šiais metais parodoje prisistato daugiau nei 700 dalyvių. Lietuvos nacionalinio stendo plotas – 72 kv. m.

„Versli Lietuva“

Komentaras

  1. Šaunus šių lietuviškų gaminių gamintojai.Vienos iš didžiausių interjero parodų lankytojus nustebinti juk ne taip jau ir lengva.

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai skelbiamas. Privalomi laukai žymimi *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top
%d bloggers like this: