Pradinis / Renginiai, pramogos / Lietuvių kūrėjus subūrė grandiozinė kalėdinė fotosesija

Lietuvių kūrėjus subūrė grandiozinė kalėdinė fotosesija

Nors iki gražiausių žiemos švenčių liko daugiau nei mėnuo, šis savaitgalis dideliam būriui šalies kūrėjų prasidėjo mintimis apie Kalėdas. 30 lietuviškų prekių ženklų kūrėjų susivienijo, kad savo darbus atskleistų grandiozinėje jungtinėje kalėdinėje fotosesijoje, kurią surengė žurnalo „Lietuvė“ ir portalo „Brandtracker.lt – Lietuvos kūrėjai“ komanda. Manoma, kad tokį didelį skaičių tarpusavyje nesusijusių lietuvių kūrėjų įtraukusi fotosesija Lietuvoje surengta pirmąkart. Jos metu įamžintos jaukios ir šiltos akimirkos papuoš žurnalo „Lietuvė“ žiemos numerį.

JurArt’s nuotrauka

Šventinę atmosferą prabangioje Babtyno-Žemaitkiemio dvaro aplinkoje kūrė daugiau nei 70 žmonių: ne tik drabužių, šventinių aksesuarų, išskirtinių interjero detalių bei kitų grožybių kūrėjai, bet ir gausi pagalbininkų – vizažistų, stilistų, dekoratorių, modelių – komanda.

Ši fotosesija – lietuvių kūrėjų bendradarbiavimą skatinančio projekto, pradėto dar šį rudenį, tęsinys. „Pirmoji didelio masto jungtinė lietuvių kūrėjų fotosesija buvo surengta rugsėjį. Dar jai neįvykus, pasipylė norinčiųjų dalyvauti kalėdinėje fotosesijoje žinutės. Tad netęsti šio projekto tiesiog negalėjome. Kalėdinėje fotosesijoje panoro dalyvauti per 150 kūrėjų. Buvo atrinkta 30 prekių ženklų, kurie fotosesijai pristatė daugiau nei 300 savo gaminių“, – detales atskleidžia organizatoriai.

JurArt’s nuotrauka

Pasak jų, projektas unikalus tuo, kad jame daugiausia dėmesio skiriama ne daiktų fotografijai, o iki detalių apgalvotai bendrai istorijai papasakoti, pasitelkiant beveik vien tik Lietuvoje sukurtus ir pagamintus gaminius. Šio analogų apimties požiūriu neturinčio projekto tikslas – palaikyti lietuvių kūrėjus, atskleisti jų kuriamą grožį, pristatyti naujas lietuviškų prekių ženklų kolekcijas visuomenei. Kita ypatinga misija – suburti ir suvienyti skirtingus autorius, kurie iki šiol nė karto nebuvo susitikę, galbūt net nežinojo vieni apie kitus ar, priešingai – manė esą konkurentai. „Kūrybiškumui nėra konkurencijos“, – tokio šūkio vedama „Brandtracker.lt – Lietuvos kūrėjai“ komanda jau daugiau nei metus savo socialinių tinklų paskyrose dalijasi įdomiais lietuviškais atradimais.

Į fotosesijos vietą atvykusiems kūrėjams buvo suorganizuotos dirbtuvės. Jų metu jie pasakojo vieni kitiems apie savo kūrybos pradžią, dalijosi sėkmės ir nesėkmės istorijomis, konsultavosi pačiais įvairiausiais klausimais. Susipažinę kūrė bendrų dovanų rinkinių, kuriuos kalėdiniu laikotarpiu galėtų pristatyti savo pirkėjams, idėjas. Tikimasi, kad šis projektas padės užsimegzti ilgalaikiams verslo ryšiams tarp kūrėjų.

Įdomu tai, kad vietoje profesionalių modelių ar jau atpažįstamų veidų kalėdinei lietuviškų prekių ženklų pristatymo fotosesijai tikslingai buvo pasirinktos į projekto organizatorių kvietimą atsiliepusios šeimos. „Kalėdos daugeliui mūsų pirmiausia asocijuojasi su šeima, tikrumu, jaukiu bendravimu tarpusavyje, dalijimusi šiluma, todėl norėjome, kad fotosesijoje būtų įamžintos šeimos, kurioms šis projektas irgi būtų tarsi kalėdinė dovana. Iš gausybės norą dalyvauti joje išreiškusių šeimų buvo atrinktos trys“, – tikslus įvardija fotosesijos sumanytojai.

JurArt’s nuotrauka

Šis išskirtinis renginys prisijungė ir prie savanorystės pagrindu susikūrusios paramos iniciatyvos „Kalėdinis atvirukas LAIMINGI MŪSŲ NAMAI“, kurios tikslas – suburti bendruomenę ir parduodant šventinius atvirukus surinkti paramą Vilniaus moterų namams, taip skatinant jų veiklas, nukreiptas prieš smurtą artimoje aplinkoje. „Tikimasi, kad ne tik fotosesijos rezultatai, bet ir noriai bendradarbiaujantys, atvirukų savo klientams įsigyjantys kūrėjai prisidės prie šios prasmingos ir socialiai atsakingos iniciatyvos“, – pasakoja projekto organizatoriai.

JurArt’s nuotraukos

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai skelbiamas. Privalomi laukai žymimi *

*

Scroll To Top