Pradinis / Interjeras / Miegamasis pagal fengšui

Miegamasis pagal fengšui

FengsuiFengšui filosofija yra labai skirta gerinti gyvenimo kokybę. Namai – tai vieta, kur turite patirti vidinę ramybę bei pailsėti. Kokia aura vyrauja namų aplinkoje, priklauso nuo baldų išdėstymo schemos. Fengšui ypatingą dėmesį skiria miegamojo kambario interjerui. Čia pabrėžia, jog lova yra skirta tik miegui ir poilsiu, o ne darbui ar stresui.

Svarbiausia – tvarka. Netvarka kambaryje kelia netvarką mūsų galvoje, prote ir mintyse. Taip pat tai simbolizuoja nebaigtus reikalus bei darbus, kurie kelia nerimastingas mintis ir mūsų susierzinimą. Jeigu jus kamuoja įvairios mintys ir idėjos atsigulus miegoti, užsirašykite jas į užrašų knygutę ir nebegalvokite apie jas iki rytojaus ryto.

Tyrimai rodo, jog užtenka vien pasižiūrėti į augalus ir kraujo spaudimas mažėja. Gėlės ir kiti augalai nesąmoningai veikia mus, nuteikia pozityviai ir ramina, todėl augalų kambaryje auginkite kuo daugiau. Psichologai tvirtina, jog žalia spalva taip pat turi raminamąjį poveikį. Kuo kambaryje žalumos daugiau, tuo kuriama taikesnė aplinka.

Nepamirškime ir aromatų terapijos. Smilkalai sukuria rytietišką aurą, kuri pulsuoja ramybe ir pozityvumu.

Miegamajame svarbu harmonija. Derinkite stalą, paveikslus, šviestuvus ir kitus interjero komponentus, kad dominuotų viena, pasirinkta spalva. Patartina, jog ji būtų kuo šviesesnė ir ramesnė, venkite ryškių spalvų, kurios aktyvina žmogų.

fengsui1

Kambaryje lovos vieta turi būti tinkama – jai skiriamas ypatingas dėmesys. Lova turi būti atsukta į duris, kad nesulauktumėte netikėtų svečių, kurie jus išgasdintų, nes nematytumėte, jog jie ateina. Taip pat svarbu naktį užsidaryti duris, kad jūsų miego ir poilsio netrukdytų pašaliniai garsai.

Televizorius priešais lovą neturėtų būti, nes jis kenkia jūsų poilsiui net ir tada, kai išjungtas. Moksliniai tyrimai patvirtino hipotezę apie elektomagnetinį lauką, kuris kenkia smegenų bei nervų sistemos veiklai.

Jei jus kamuoja nemiga, neskubėkite įsigyti cheminių medikamentų. Išbandykite natūralias žoleles ar būdus, kurie veiksmingesni miego sutrikimo atveju.

Parengė Gintautė Pugačiauskaitė

 

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai skelbiamas. Privalomi laukai žymimi *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top
%d bloggers like this: