Pradinis / Mokslas ir švietimas / „Geležinės lapės“ autorius A. Bendorius: „Nenoriu būti atsilikęs nuo savo vaikų“

„Geležinės lapės“ autorius A. Bendorius: „Nenoriu būti atsilikęs nuo savo vaikų“

Interneto sensacija – taip buvo pristatyta „Geležinė lapė“ didelei Kauno technologijos universiteto (KTU) studentų auditorijai, susirinkusiai klausytis paskaitos „Įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose“. Nors pats tinklaraščio autorius Arvidas Bendorius nesutinka su tokiu pristatymu ir neigia esantis sensacija, „Geležinės lapės“ tinklaraštis iš tiesų turi kuo pasigirti. Startavusi prieš ketverius metus, šiandien „Geležinė Lapė“ turi daugiau nei 150 tūkst. gerbėjų „Facebook“ tinkle ir per 45 tūkst. „Instragram“ sekėjų. Kad tai sensacingi skaičiai vos 3 milijonus gyventojų turinčiai šaliai, pripažįsta ir prestižinis britų savaitraštis „The Economist“.

2014 metais „Geležinės lapės“ tinklaraštis LOGIN išrinktas geriausiu, o šiais metais Lapė gali pasidžiaugti dar ir išleistomis knygomis „Didžioji iliustruota Geležinės Lapės patarimų knyga“ bei „Geležinės Lapės knyga genialioms mintims užsirašyti“.

Kur slypi tokios sėkmės paslaptis? Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus A. Bendorius naujiesiems KTU studentams atsakinėjo paprastai ir nuoširdžiai.

Genialu tai, kas paprasta

Pats A. Bendorius yra baigęs miškininkystę ir pagal specialybę dirbo ketverius metus. Vėliau bandė laimę įvairiose veiklose, o šiuo metu yra sukaupęs daugiau nei 20 metų darbo bankuose patirties.

Pasak jo, „Geležinė lapė“ startavo kaip bandymas parduoti šeimos sodybą Anykščių rajone. Tiesa, galiausiai ji buvo parduota visai su socialiniu tinklu „Facebook“ nesusijusiam asmeniui. Dabar „Geležinė lapė“ tebėra autoriaus hobis, laisvalaikio užsiėmimas.

Sėkmingą pasirodymą socialiniuose tinkluose pranešėjas apibūdino labai paprastai.  Pasak A. Bendoriaus, svarbiausia – turėti tikslą, o nepasiekiamų tikslų tiesiog nėra. „Pasiekti tikslus gali trukdyti nebent tingumas, proto trūkumas ir atsikalbinėjimų rinkinys“, – vardijo „Geležinės lapės“ autorius.  Jis pabrėžė, kad pirmiausia reikia suvokti tai, jog apskritai savo įvaizdžiu socialiniuose tinkluose rūpintis yra būtina.

„Viena vertus, socialiniai tinklai jaunam žmogui yra vieta, kur jis palaiko ryšį su kitais, ieško pramogų, kita vertus, tai vieta, kur paliekate savo pėdsaką. Vėliau jūsų pėdsakų ieškos vadinamieji „Headhunters“, būsimi jūsų darbdaviai, todėl reikia apsispręsti dėl savo privatumo ir to, kokį savo įvaizdį norite kurti. Jei norite save parodyti iš tam tikros pusės – reikia stengtis“, – KTU pirmakursiams patarimus dalijo A. Bendorius.

Kaip svarbiausius aspektus, norint išlaikyti gerą įvaizdį ir populiarumą socialiniuose tinkluose, jis įvardijo patrauklumą, aktyvumą, mandagumą, turinio įdomumą ir profesionalumą.

„Ką matau, tą dainuoju“ principas

Dalydamasis patirtimi su KTU studentais, „Geležinės lapės“ autorius pabrėžė, jog neišsenkantys idėjų šaltiniai yra visai šalia, nereikia jų toli ieškoti. „Pavyzdžiui, memai su gyvūnais, visada veikia ir yra patrauklu“, – sakė A. Bendorius.

„Viskas turi būti gana paprasta ir aišku, paimta iš gyvenimo. Žmogus matydamas jūsų žinutę turi galvoti taip: „Aš taip ir galvojau, tik kažkas ėmė tai ir pavaizdavo.“ Todėl visokie juokingi įrašai, pavyzdžiui, apie tinginystę, veikia, nes tai yra tiesa. Tad principas paprastas: ką matau, tą ir dainuoju“, – patirtimi dalijosi pranešėjas.

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai skelbiamas. Privalomi laukai žymimi *

*

Scroll To Top