Pradinis / Kelionės / Patarimai keliaujantiems: kaip saugiai užsisakyti apgyvendinimo paslaugas?

Patarimai keliaujantiems: kaip saugiai užsisakyti apgyvendinimo paslaugas?

Europos vartotojų centras visiems skubantiems džiaugtis vasara ir besiruošiantiems keliauti pataria nepamiršti kelių paprastų taisyklių užsakant apgyvendinimo paslaugas. 

Kad viskas vyktų sklandžiai, dėmesį į smulkias detales reikėtų atkreipti jau nuo pirmojo užsakymo žingsnio. Būtinai perskaitykite užsakymo sąlygas ir reikalavimus, įsidėmėkite terminus ir įsitikinkite, kad viską suprantate, jei nesuprantate tam tikrų dalykų, būtinai juos išsiaiškinkite. Užsakydami viešbučio kambarius, visuomet atsispausdinkite ir turėkite užsakymo patvirtinimą.

Užsakydami internetu, savo mokėjimo kortelės duomenis pateikite tik saugiame tinklalapyje ir jokiu būdu nesakykite niekam savo mokėjimo kortelės PIN kodo. Įsidėmėkite, iki kada galite atšaukti viešbučio kambario rezervaciją, kitu atveju viešbutis Jums gali nebegrąžinti sumokėtos sumos ir (ar) pritaikyti baudą.

Jeigu turite ypatingų pageidavimų, pasirūpinkite, kad jie būtų įrašyti užsakymo formoje ar paslaugų teikimo sutartyje. Pavyzdžiui, informuokite atsakingą viešbučio darbuotoją, jei ketinate atvykti vėliau, taip išvengsite keblių situacijų, jei viešbutis nežinodamas pernuomos jūsų kambarį. Atkreipkite dėmesį į atvykimo ir išvykimo datas, įsiregistravimo ir išsiregistravimo laiką: jei įsiregistruosite anksčiau ar išsiregistruosite vėliau nustatyto laiko, viešbutis gali Jums pritaikyti papildomą mokestį, paprastai už pusę paros.

Keliautojams, užsakantiems apgyvendinimo  paslaugas kartu su maitinimu, primename įsidėmėti maitinimo tipus: BB – pusryčiai, HB – pusryčiai ir vakarienė, AI – visas maitinimas (viskas įskaičiuota), be maitinimo, sausas davinys, – kad vėliau nekiltų problemų. Atkreipkite dėmesį, kad didžiojoje dalyje viešbučių kambariuose esantis mini baras yra apmokestintas. Viešbutis yra įsipareigojęs pateikti mini baro įkainius, tačiau pasitaiko, kad kai kurie viešbučiai pamiršta arba nepateikia mini baro įkainių. Tokiu atveju, siekdami išvengti papildomų ir neplanuotų išlaidų, būkite protingi vartotojai ir kreipkitės šiuo klausimu į viešbučio administraciją. Ši jus informuos, ar mini baras yra mokamas, ar ne.

Kaip elgtis jei Jums nesuteikiamas užsakytas kambarys?

Nedelsdami kreipkitės į administratorių ir reikalaukite raštiško paaiškinimo dėl iškilusios problemos. Jei neįmanoma suteikti užsakyto kambario, reikalaukite suteikti kitą be papildomų išlaidų. O jeigu atsitiks taip, kad paslaugos teikėjas iš viso nesuteiks kambario – reikalaukite pinigų grąžinimo. Reikalui esant apsistokite kitur, išsisaugokite visus su paslaugomis susijusius dokumentus ir grįžęs reikalaukite padengti kainų skirtumą.

Yra buvę atvejų, kad viešnagės metu susiduriate su padidėjusia užsakymo kaina. Tokiu atveju išsisaugokite paslaugos užsakymo patvirtinimą ir nedelsdami kreipkitės į paslaugos teikėją, reikalaukite raštiško paaiškinimo dėl iškilusios problemos. Jei pinigai nuskaičiuoti nuo jūsų banko kortelės, kreipkitės į banką ir prašykite taikyti pinigų grąžinimo procedūrą.

Nepavykus savarankiškai išspręsti susidariusių nesklandumų, galite kreiptis pagalbos į Europos vartotojų centrą. Jis pasirengęs padėti visiems vartotojams, kurie kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje ar Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijo netinkamos kokybės prekę ar paslaugą.

Europos vartotojų centras Lietuvoje veikia nuo 2005 m. Jis priklauso Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklui (ECC-Net), kuris jungia centrus, įsikūrusius 28 ES valstybėse narėse, Norvegijoje ir Islandijoje. Centro paslaugos vartotojams – nemokamos.

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai skelbiamas. Privalomi laukai žymimi *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top
%d bloggers like this: