Pradinis / Sportas / 5 trenerės patarimai norintiems dailaus pilvo preso

5 trenerės patarimai norintiems dailaus pilvo preso

Sporto specialistai pastebi, kad po didžiųjų pavasario švenčių sporto klubuose itin pagausėja žmonių. Jie tarsi pabunda po žiemos miego ir savo kūnus, ypač pilvo presą, nori kuo greičiau paruošti šiltajam sezonui. Patarimais, ką reikėtų daryti norint didžiuotis stangriu ir gražiu pilvu, dalijasi sveikatingumo klubo „Impuls“ trenerė Eimantė Šatikauskaitė.

Penki patarimai svajojantiems apie dailų pilvo presą, kuriuo būtų galima didžiuotis atėjus vasarai:

Skirti bent 10 minučių. Pilvo preso pratimus reikėtų atlikti kiekvienos treniruotės metu. Jei treniruoklių salėje sportuojate valandą, tai pilvo preso pratimams vertėtų skirti bent jau 10 minučių. Jeigu labiau mėgstate grupines treniruotes, trenerė pataria jas taip pat pasirinkti tokias, kuriose pilvo presui būtų skiriamas pakankamas dėmesys.

Susireguliuoti mitybą. Tinkamai suderinus mitybą aiškiai matomų rezultatų įmanoma pasiekti ir per porą mėnesių. Tačiau tai nereiškia, kad reiktų save alinti. Reikia valgyti viską, tačiau saikingai. Trenerė pabrėžia, kad ypač svarbu atsisakyti greitojo maisto, traškučių, alkoholio, saldumynų, nors pastaruosius irgi galima valgyti, tik patartina mažomis porcijomis ir iki pietų. Rūpinantis kūno linijomis, taip pat dailiu pilvu, vakarienė turėtų būti liesa, su daug daržovių ir ląstelienos. Vis dėlto trenerė atkreipia dėmesį, kad mityba pasidomėti reikėtų atidžiau, nes ji gana individualus dalykas. Tai, kas tinka vienam, nebūtinai tiks ir kitam.

Reguliariai atlikti pratimus. Vienas populiariausių pratimų, padedančių pagražinti pilvo raumenis, yra vadinamas „lenta“. Jis labiau skirtas apatinei pilvo daliai, kurią itin sunku treniruoti. Šį pratimą atliekant taisyklingai, dirba ne tik pilvo presas, bet ir visi kiti kūno raumenys. „Lentos“ pratimą trenerė pataria atlikti treniruotės pradžioje, tokioje pozoje išbūnant tiek, kiek pajėgiama, o vėliau kiekvieną kartą vis ilginant laiką. Žinoma, pilvo preso gražinimui reikalingi ir atsilenkimai. Visų pirma įstrižiniai, su posūkiais, skirti tiek apatinei, tiek viršutinei pilvo daliai, tiek jo šonams padailinti. Liemens sričiai dailinti labai naudingas ir lanko sukimas.

Įdarbinti raumenis darbe. Daugumai gali atrodyti, kad pilvo presą įmanoma sustiprinti tik darant specialius pratimus sporto salėje, vis dėlto, trenerės teigimu, pilvo presą galima įdarbinti net ir sėdint prie darbo stalo. Tiesiog reikia išsitiesti ir įtempti raumenis, ir iš karto pajusime, kaip jie stiprėja. Ilgą laiką atliekant sėdimą darbą, rekomenduojama bent porą valandų per dieną praleisti sėdint ne ant įprastos kėdės, o ant gimnastinio kamuolio.

Pradėti ruoštis kuo anksčiau. Nors šiemet jau vėloka, tačiau trenerė E. Šatikauskaitė ragina vasaros sezonui pradėti  ruoštis dar rudenį, o intensyviausiomis treniruotėmis užsiimti žiemą. Pavasaris labiau skirtas kūno linijų dailinimui. Vis dėlto, anot trenerės, pradėjus ruoštis tik atšilus orams, reikėtų sau išsikelti realius tikslus. Per tuos kelis mėnesius, likusius iki vasaros, kūno linijas padailinti tikrai įmanoma, bet apie ryškų pilvo presą svajoti nereikėtų.

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus viešai skelbiamas. Privalomi laukai žymimi *

*

Scroll To Top