Close Menu
  • Pradinis
  • Naujienos
    • Emigrantai – Lietuvos dalis
    • Ne didmiesčių gyvenimas
    • Aktyvios bendruomenės – Lietuvos stiprybė
    • Lietuvos jaunimas
    • Kultūra
    • Baltiški papročiai šiuolaikiniame pasaulyje
    • Mokslas ir švietimas
    • Karjera
    • Aktualijos
    • Teisė
  • Žmonės
  • Lietuviai svetur
  • Nuomonė
  • Laisvalaikis
    • Kūrybos podiumas
    • Kelionės
    • Kūrybos kampelis
    • Grožis ir mada
    • Kinas, muzika, TV
    • Renginiai, pramogos
    • Knygos
    • Sportas
    • Lietuvos kampeliai
    • Patarimai
  • Namai
    • Šeima ir sveikata
    • Laikas Sau
    • Mūsų augintiniai
    • Augalų pasaulis
    • Receptai
    • Interjeras
Facebook Instagram
Facebook Instagram
Žurnalas Lietuvė
  • Pradinis
  • Naujienos
    • Emigrantai – Lietuvos dalis
    • Ne didmiesčių gyvenimas
    • Aktyvios bendruomenės – Lietuvos stiprybė
    • Lietuvos jaunimas
    • Kultūra
    • Baltiški papročiai šiuolaikiniame pasaulyje
    • Mokslas ir švietimas
    • Karjera
    • Aktualijos
    • Teisė
  • Žmonės
  • Lietuviai svetur
  • Nuomonė
  • Laisvalaikis
    • Kūrybos podiumas
    • Kelionės
    • Kūrybos kampelis
    • Grožis ir mada
    • Kinas, muzika, TV
    • Renginiai, pramogos
    • Knygos
    • Sportas
    • Lietuvos kampeliai
    • Patarimai
  • Namai
    • Šeima ir sveikata
    • Laikas Sau
    • Mūsų augintiniai
    • Augalų pasaulis
    • Receptai
    • Interjeras
Žurnalas
Žurnalas Lietuvė
Žurnalas
Šiuo metu esate:Pradžia»Žmonės»Automobilių rinkos tendencijos viena, bet ką iš tiesų renkasi klientai?
Žmonės

Automobilių rinkos tendencijos viena, bet ką iš tiesų renkasi klientai?

ATNAUJINTA:7 lapkričio, 2025Komentarų: 02 Min Skaityti
Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr El. paštas Reddit
Dalintis
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp El. paštas

Dar metų pradžioje apklausos prognozavo, kad kas trečias lietuvis
planuoja įsigyti automobilį. Vidutinis pirmą kartą Lietuvoje įregistruoto naudoto
automobilio amžius siekia 9,8 metų, tačiau aukštesnės klasės pirkėjai ieško
naujesnių ir prestižiškesnių variantų, kurie ilgam išlaiko vertę ir atspindi savininko
statusą. Vienas iš galimų pasirinkimų – elektromobilis.
Tačiau ką rodo praktika? Kokius automobilius iš tiesų renkasi klientai, kai
kreipiasi į privačias automobilių paieškos ir pirkimo paslaugų įmones? Šiame
straipsnyje įmonės vadovė dalijasi realia patirtimi, kokio tipo automobiliai iš tikrųjų
keliauja pas klientus ir atsako, ar elektromobilių paklausa auga.

Kas vyksta rinkoje?
Remiantis prognozėmis, 34 % lietuvių 2025 m. ketino įsigyti automobilį. 13
% minėjo, kad žvalgysis į naudotų modelių rinką ir rinksis 5–10 m. senumo
transporto priemonę, o 10 % planavo pirkti ne senesnę nei 5 metų.
Pasak automobilių įmonės „Timy Cars“ vadovės R. Dranseikienės, šie
metai rodo, kad įmonės klientai dažniausiai renkasi automobilius iki 5 metų, dėl
pačio automobilio naujumo, patikimumo, saugumo ir, aišku – lizingo sąlygų.

Elektromobiliai: mada ar ateitis?
Nors pasaulyje elektromobilių pardavimai sparčiai kyla, Lietuvoje jie
sudaro tik apie 5 % naujų registracijų. 54 % lietuvių elektromobilius vis dar laiko
per brangiais, tačiau 41 % svarsto jų įsigijimą. Ši tendencija ypač aktuali
aukštesnių pajamų segmentui: modernūs elektriniai visureigiai ir sedanai gali
derinti prabangą ir tvarumą, o jų išliekamoji vertė ilgainiui auga. Kaip rodo ekspertų
vertinimai, investicijos į elektromobilį dažnai atsiperka dėl mažesnių eksploatacinių
kaštų ir valstybinės paramos.
Vis dėlto, anot įmonės vadovės R. Dranseikienės, reali pardavimų praktika
rodo, kad lietuvių susidomėjimas pilnai elektriniais automobiliais šiuo metu mažėja.

„Vienas iš veiksnių, kodėl elektromobiliai dar nėra itin paklausūs, ta, kad
keliaujantys klientai susiduria su problema – infrastruktūros trūkumu: nėra
pakankamai įkrovimo stotelių arba krovimas užtrunka per ilgai. Dėl to tolimoms
kelionėms vis dažniau pasirenkami įkraunami hibridai, kurie, esant reikalui leidžia
tęsti kelionę benzinu“, – atskleidžia įmonės vadovė.

Perspektyvos
Nors statistika rodo elektromobilių paklausos augimą ir ekspertai išskiria
daugybę privalumų (mažesnius eksploatacinius kaštus ir valstybės paskatą),
praktikoje didelį vaidmenį vaidina vartotojų poreikiai. Pirkėjai, turintys galimybę, vis
dažniau žengia prie pakraunamų hibridų, norėdami išvengti kelionės apribojimų dėl
įkrovimo problemų. Ateityje minėtos tendencijos gali keistis stipriai išplėtus
infrastruktūrą ir dar labiau sumažėjus baterijų kainoms, tačiau kol kas Lietuvos
rinkoje elektromobiliai išlieka gana nišiniu sprendimu, kurį renkasi aukštesnės
klasės segmentas.

FacebookTweetPin
Dalintis. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Reddit WhatsApp Telegram El. paštas
Ankstesnis straipsnisBrolio sveikatos problema lietuvį paskatino ieškoti sprendimo: sukurti purškiami vitaminai, kuriuos įvertino net NASA
Kitas straipsnis Mažųjų Lietuvos miestų ateitis: ar galime tikėtis jų atgimimo?

Susiję straipsniai

Kaip jautiesi, Lietuva? Pirmą kartą išmatuota mūsų šalies savijauta

12 lapkričio, 2025

Interjero akcentus kuriantis kaunietis aplinkinius stebina vardu, profesija ir meilės istorija

10 lapkričio, 2025

Jaunieji Lietuvos šokėjai tapo pasaulio čempionais Portugalijoje

10 lapkričio, 2025
Palikite komentarą Cancel Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

El. paštas

inekta@gmail.com

© 2025 Žurnalas Lietuvė. Prižiūrima Cyber-Network.eu
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai

Įveskite aukščiau ir paspauskite Enter, kad ieškotumėte. Norėdami atšaukti, paspauskite Esc.