Pradinis / Šeima ir sveikata / Kaip galime padėti savo sąnariams?

Kaip galime padėti savo sąnariams?

Ar mūsų sąnarių būklė priklauso nuo to, ką valgome ir kaip formuojame savo maisto racioną? Pasirodo, yra daug maisto produktų, kurie padeda pagerinti sąnarių būklę.

Sąnarių skausmai ir uždegimai yra vienas iš vis dažniau pasitaikančių negalavimų ne tik tarp vyresnio amžiaus, bet ir tarp jaunesnių žmonių, ypač užsiimančių sportu. Pavyzdžiui, sportininkai užkrauna nemenką naštą savo sąnariams, o tai ilgainiui sukelia jų skausmą, sustingimą, o vėliausioje stadijoje net ir tam tikras sąnarių ligas.

Be tinkamo fizinio aktyvumo ir sąnarių apkrovos sumažinimo, galite jais pasirūpinti ir kitokiu būdu – ​​iš vidaus. Nors nėra sąnariams skirtos dietos, yra daug produktų, kuriuos galite įtraukti į savo kasdienę mitybą, kad sumažintumėte ligų riziką ir kylantį nepatogumą kasdienėje veikloje. Yra net maisto papildai sąnariams, kuriuos dažnai renkasi vartoti sportininkai, kad kaip įmanoma labiau sumažintų riziką patirti sąnarių problemų.

Kaip padėti savo sąnariams?

Aspektas, kuris nėra tiesiogiai susijęs su konkrečiais mitybos principais, tačiau yra itin svarbus, siekiant išvengti progresuojančios sąnarių destrukcijos, yra sveiko kūno svorio palaikymas. Antsvoris ir nutukimas sukelia mechaninių sąnario kremzlių pažeidimų, kurie papildomai mažina fizinį aktyvumą ir dar labiau padidina perteklinių kilogramų skaičių.

Sąnariams atsinaujinti reikia daug maistinių medžiagų. Tarp jų kalcis, fosforas, baltymai, omega-3 riebalų rūgštys, vitaminas C, vitaminas D, vitaminas E ir cinkas. Taip pat svarbu į savo mitybą įtraukti kolageną. Naudinga dieta sveikiems sąnariams yra Viduržemio jūros dieta arba tinkamai subalansuota vegetariška mityba.

Mitybos racionas naudingas sąnariams – koks jo vaidmuo?

Sąnarių liga gali būti uždegimo organizme sukelti padariniai, todėl verta su jais kovoti visais įmanomais būdais. Sąnariams tinkama dieta yra uždegimą slopinanti dieta. Tinkamai parinkti maisto produktai gali pagreitinti kremzlių ir sinovinio skysčio atkūrimą.

Kokius produktus vartoti?

Daržovės ir vaisiai, ypač švieži, galės aprūpinti jūsų organizmą reikiamais vitaminais, veikdami kaip antioksidantai, kovojantys su laisvaisiais radikalais. Riešutai ir sėklos bus geras omega-3 riebalų rūgščių ir vitamino E šaltinis (geriausi, lengviausiai prieinami ir sveikiausi yra graikiniai riešutai). Riebios jūrų žuvys yra geras vitamino D3, būtino tinkamam organų funkcionavimui, šaltinis.

Partnerio turinys

PALIKTI KOMENTARĄ

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite:

Scroll To Top