Rugsėjo 11 ir 13 dienomis įvyko pirmieji Lietuvos kūrėjų klubo susitikimai Vilniuje ir Kaune. Lietuvos kūrėjų klubas – tai išskirtinė bendruomenė, kurios tikslas – suvienyti jėgas, pasisemti įkvėpimo, pasidalyti žiniomis bendrais profesiniais klausimais – nuo įstatymų iki verslo subtilybių.
Nors dalyvių lūkesčių sąrašuose buvo akcentuojami profesionalumas, kokybė ir turinio gausa, gyvų susitikimų metu paaiškėjo bendrystės poreikis. Dauguma kūrybininkų savo versle veikia vieni, o visi santykiai yra paremti elektroniniu bendravimu – su partneriais, klientais, reklamos kanalų valdytojais. Ilgainiui daugeliui ima stigti gyvo bendravimo ir suvokimo, kad net pačios sudėtingiausios situacijos yra lengvai išsprendžiamos. Klubas unikalus ir tuo, kad juo siekiama sumažinti tvyrančią konkurencijos nuotaiką tuo užsiimančių žmonių bendruomenėje, parodyti augimo galimybes ir praverti platesnių rinkų duris.
Klubo sumanytojai – Lietuvos kūrėjus vienijančio socialinio projekto Brandtracker.lt ir žurnalo „Lietuvė“ įkūrėjų komanda – teigia, kad svarbiausia surasti bendrų temų, įrodyti, kad vienas lauke ne karys ir kad visiems vietos po saule pakaks.
Pirmasis Lietuvos kūrėjų klubo susitikimas vyko Vilniuje, Simonos Lincaitės įkurtoje švenčių studijoje „Idėjų pabarstukas“. Šiame susitikime buvo siekiama išsiaiškinti bendruomenės lūkesčius, temas, kurios bus aktualios rengiant būsimų susitikimų planą. Kaip ir dera profesionalų bendruomenei, nebuvo pamiršta pakalbėti apie viziją, misiją, pamatinių vertybių svarbą. Visi dalyviai noriai įsitraukė į diskusijas, pasidavė provokacijoms, sutartinai patvirtino, kad tokio klubo jau seniai reikėjo, ir užtikrintai teigė, kad yra pasiruošę prisidėti prie jo auginimo.
Po poros dienų įvyko antrasis susitikimas Kaune, studijoje „Kurk“.
Pasak organizatorių, socialiniuose tinkluose paskelbus kvietimą burtis į Lietuvos kūrėjų klubą, sulaukta beveik 100 susidomėjusių asmenų. Dėl riboto vietų skaičiaus buvo atrinkti ir pakviesti 49 dalyviai.
Fotografės: Simona Lincaitė ir Ramunė Gečienė