Lietuvoje puikiai žinoma dizainerė Kristina Kruopienytė, neseniai pristačiusi tiek vyrams, tiek moterims skirtą kolekciją „Monk“ ir dalyvavusi renginyje „Gediminas Fashion Night & Shopping Night Out“, sako, kad dizainerio kelias nėra lengvas. „Kad atrastum savo klientą visų pirma reikia turėti savitą braižą, būti išskirtiniam. Tai darbas, kuris nuolat reikalauja veikti – atrasti savo nišą ir kurti bent po dvi kolekcijas per metus. Be kantrybės ir meilės savo darbui bet kurioje šalyje yra sunku, ne tik Lietuvoje. Mūsų šalyje yra sunkiau dėl mažos rinkos“, – teigia kūrėja.
Pasak K. Kruopienytės, įsitvirtinti net ir nedidelėje Lietuvos rinkoje nėra paprasta. „Tai priklauso nuo to, kiek išmanai ir kokią finansinę pagalbą turi pradžioje. Vien tik talentas nepadeda“, – šypsosi jaunoji dizainerė.
Kristinos nuomone, Lietuvos pirkėjų ir klientų poreikiai įvairūs: tie, kurie nori dizainerio daiktų, siekia unikalumo ir kokybės.
Džiaugdamasi savaitgalį Vilniuje praūžusiu renginiu „Gediminas Fashion Night & Shopping Night Out“, drabužių kūrėja teigia, kad tokie renginiai naudingi ne tik madą medžiojantiems klientams, bet ir pradedantiesiems arba bandantiems įsitvirtinti rinkoje dizaineriams. „Tai vienas veiksmingiausių klientų pritraukimo būdų“, – tvirtina K. Kruopienytė.
Renginio „Gediminas Fashion Night & Shopping Night Out“ organizatorių nuotr.