Kodėl verta reklamuotis „Facebook“? Šiandien socialinių tinklų reklama yra labai išpopuliarėjusi vien dėl to, kad tam tikrose grupėse ar tam tikrus reklamas rodančius asmenis seka labai daug žmonių. Ši socialinė platforma turi beveik 3 milijardus aktyvių vartotojų, kurie reguliariai mato „Facebook“ skelbimus.

Kalbant apie išsamų reklamos taikymą, „Facebook“ yra beveik neprilygstamas. Ši platforma nemažai žino apie savo vartotojus, o ši informacija padeda reklamuotojams pasiekti reikiamus žmones tinkamu pranešimu. Šis gebėjimas tiksliai nukreipti konkrečias reklamas specifinei žmonių grupei yra labai vertingas ir pasitelkus „Facebook“ galima efektyviai išreklamuoti savo norimą produktą ar paslaugą. „Facebook“ reklama veikia taip, jog gali pristatyti produktą tik jūsų skirtai auditorijai, taip pritraukti tikslinės auditorijos klientų ir pakelti produkto ar paslaugos perkamumą.
Ką turėtumėte žinoti, prieš reklamuodamiesi „Facebook“?
Svarbiausias dalykas, kurį reikia atsiminti naudojant „Facebook“ reklamą, yra tai, kad žmonės, kuriuos pasiekiate su savo reklama, nebūtinai gali įsigyti jūsų produktą ar paslaugas. Tai platforma, kurioje jie turi galimybę rinktis norimą turinį: jie atsipalaiduoja, bendrauja su draugais, ieško juokingų vaizdo įrašų. Todėl reklama neturėtų būti įkyri, kad nesukeltų atstūmimo efekto.
Įmonės, kurios užsako „Facebook“ skelbimus ir tikisi greito pardavimo, dažnai nusivilia. Visada turėtumėte išbandyti naujus rinkodaros kanalus, ypač prieš padidindami kainas, tačiau būtinai pagalvokite, ar jūsų verslo modelis tinka „Facebook“. Štai vienas iš pavyzdžių, kaip patraukti ir sudominti tikslinę auditoriją, kad reklama būtų efektyvi ir sėkminga. Įmonės, kurios sėkmingai naudoja „Facebook“ reklamas, skatina vartotojus registruotis, o ne pirkti. Jie spustels jūsų skelbimą dėl sukelto susidomėjimo ir patraukto dėmesio. Jei iškart skatinsite vartotojus pirkti, galite juos atbaidyti, nes „Facebook“ vartotojai yra nepastovūs ir greitai gali išeiti iš puslapio, pasijutę apgauti.
Vietoj to taikykite paprastų konversijų strategiją, pavyzdžiui: paskatinkite vartotojus užsiregistruoti gauti paslaugą, užpildykite trumpą klientų formą arba pateikite el. pašto adresą. Net jei parduodate produktus, o ne paslaugas, turėtumėte apsvarstyti galimybę sutelkti dėmesį į tarpinę konversiją, pavyzdžiui, naujienlaiškio registraciją. Pardavimų strategiją galėsite taikyti pasitelkdami rinkodarą el. paštu arba „Facebook“ pakartotinio rodymo skelbimų metodą.
Partnerio turinys