Jei norite pasamdyti specialistą, kuris padėtų valdyti jūsų „Google“ reklamą, jums gali būti įdomu, kokios savybės rodo, kad jis yra patikimas. Sudarėme savybių sąrašą, kuris padės jums išsiaiškinti, kurie specialistai turi įgūdžių ir patirties, reikalingų tinkamai atlikti darbui.
Tvarkinga svetainė
Pirmas dalykas, į kurį turėtumėte atkreipti dėmesį, yra tvarkinga svetainė. Gerai suprojektuota svetainė rodo dėmesį detalėms ir šiuolaikinių interneto svetainių dizaino principų supratimą. Be to, joje klientams bus lengva rasti informaciją apie siūlomas paslaugas, kontaktinę informaciją ir klientų rezultatus ar atsiliepimus. Gerai sutvarkyta svetainė taip pat rodo, kad ją sukūrusi komanda yra profesionali ir organizuota.
Klientų rezultatai ir rekomendacijos
Visada pravartu paskaityti klientų atsiliepimus prieš samdant ką nors atlikti tokią paslaugą, kaip „Google“ skelbimų valdymas. Taip galite sužinoti, kaip sekėsi su jais dirbusiems klientams, taip pat sužinoti, kaip jie tvarko klientų aptarnavimo užklausas. Be to, jei įmonę rekomendavo kiti šios srities specialistai, tai gali būti geras ženklas, kad jie yra geros reputacijos savo srities profesionalai.
Geras kainos ir kokybės santykis
Žinoma, samdydami „Google Ad“ specialistą, ieškokite tokio, kuris siūlo gerą kainos ir kokybės santykį. Įsitikinkite, kad jų kainos yra konkurencingos, tačiau jie vis tiek teikia kokybiškas paslaugas, kurios gali padėti plėtoti jūsų verslą pasitelkiant veiksmingas „Google Ads“ kampanijas.
Taip pat atkreipkite dėmesį į siūlomų paslaugų apimtį – kai kurios įmonės gali siūlyti papildomų paslaugų, pavyzdžiui, žiniatinklio svetainės dizaino ar turinio kūrimo, todėl prieš priimant sprendimą svarbu patikrinti, kas įeina į kiekvieną paketą.
Netikėkite vien pažadais
Samdant „Google Ads“ specialistą būtina įsitikinti, kad jis yra patyręs savo srityje ir gali iš tikrųjų įvykdyti savo pažadus. Netikėkite žmogumi iš pirmo žvilgsnio – prieš tai atlikite tyrimą ir įsitikinkite, jog jis turi reikiamos patirties ir žinių, kad darbą atliktų tinkamai. Peržiūrėkite jo ankstesnių darbų portfelį, perskaitykite atsiliepimus iš kitų klientų ir, jei įmanoma, paprašykite rekomendacijų.
Visuomet ieškokite „Google Ads“ specialisto, kuris būtų pasirengęs lanksčiai prisitaikyti prie jūsų ir jūsų rinkodaros tikslų. Juk jis turėtų sugebėti pasiūlyti kūrybiškus sprendimus, kurie atitiktų jūsų biudžetą, bet kartu duotų reikiamų rezultatų.
Partnerio turinys