Laikas paaiškinti ir pristatyti smulkmenas, kurios gali palengvinti kvepalų pirkimą ar pasirinkimą. Ar kada nors susimąstėte, kas reiškia „nišiniai kvepalai“? Kas yra dizainerio kvepalai ir kurie geresni? Ir kaip sužinoti, ar aš naudoju dizainerio, ar nišinius kvepalus? Tai gali būti painu. Tačiau kvepalų pasaulyje taip įvardijami ypatingi kvepalai. Nišiniai kvepalai paprastai daromi iš aukščiausios kokybės medžiagų. Tai turi įtakos šių kvapų retumui. Kai kurių jų galima įsigyti tik tam tikrose universalinėse parduotuvėse ar prabangiuose butikuose. Galite mėgautis nišiniais kvapais už mažmeninę kainą.
Nišiniai kvepalai yra sukurti naudojant geriausius turimus ingredientus, tai originalūs kūriniai, kurie bėgant valandoms evoliucionuoja ant odos. Paprastai jie turi ilgalaikį poveikį, nes juose naudojamos kokybiškos natūralios medžiagos. Nišinių kvepalų kūrėjai dažniausiai siekia perteikti įkvėpimą ar koncepciją, turinčią tiesioginę sąsają su kvepalų uoslės natomis. Nišiniai kvepalai dažniausiai būna nesenstančio dizaino pakuotėse, nesivaikoma komercinių tendencijų. Nišinių kvepalų vartotojas nori jaustis ypatingas, išskirtinis ir ieško originalių kūrinių, taip pat kokybiškų ir ilgalaikių. Šių kvepalų ieškoma specializuotose parduotuvėse ir parfumerijos parduotuvėse. Nišinių kvepalų namai paprastai gamina ribotą kiekį kvepalų, nes jų tikslinė auditorija yra labai nedidelė, ir jais prekiaujama tik tam tikrose mažmeninės prekybos vietose. Paprastai nišiniai prekių ženklai priklauso mažoms šeimos įmonėms.
Komerciniai kvepalai yra kuriami daug platesnei auditorijai, todėl uoslės požiūriu nėra labai rizikingi. Siekiant užtikrinti didelius pardavimus, mažmeninės kainos yra mažesnės, o kokybė ir kvapo trukmė gerokai nusileidžia nišinių kvepalų. Pakuotė užima didelę komercinės parfumerijos dalį, nes įmonės siekia patraukti dėmesį ir pritraukti klientus per labai madingą, spalvingą pakuotę. Komercinių kvepalų pirkėjai – ieškantys kvepalų, kurie padeda gerai jaustis ir suteikia malonų kvapą, tačiau pernelyg nesureikšminantys kvapo trukmės ar išskirtinumo. Komerciniai kvepalai parduodami daug daugiau mažmeninės prekybos vietų nei nišiniai ir dažniausiai priklauso didelėms bendrovėms, kurių portfelyje yra daugiau nei vienas prekių ženklas.
Partnerio turinys