Interneto svetainė – svarbi kiekvieno verslo dalis. Esate pasiruošę ją kurti nuo nulio? Tuomet kviečiame akimirką sustoti ir pagalvoti, ar tikrai turite patikimą strategiją. Nuo to priklausys, kaip jums seksis patraukti potencialių klientų dėmesį, parduoti jiems norimus produktus ar paslaugas ir paskatinti auditoriją sugrįžti. Taigi, kokius klausimus vertėtų sau užduoti prieš pradedant kurti interneto svetainę?
Koks yra mano svetainės tikslas?
Pirmas ir, ko gero, svarbiausias klausimas yra susijęs su priežastimi, kodėl iš viso kuriate svetainę. Galbūt tai bus tik jūsų hobis? Tokiu atveju galite daugiau ir drąsiau eksperimentuoti, nes klaidos neturės tokios didelės reikšmės. Priešingai – tai gali būti puikus būdas pasisemti patirties. Tačiau jei planuojate kurti verslo svetainę, į viską turėtumėte pažvelgti atidžiau.
Gerai apgalvokite, kokia turinio valdymo sistema (TVS) jums būtų tinkamiausia, koks turėtų būti svetainės dizainas ir turinys. Taip pat nepamirškite išsirinkti reikiamus resursus suteikiančio svetainės publikavimo, vadinamojo hostingo, plano. Jis padės užtikrinti sklandų svetainės veikimą ir didelį jos greitį. Prisiminkite, jog geriausias hostingas bus tas, kuris atitiks individualius jūsų poreikius. Spustelėję ant pateiktos nuorodos, išsirinkti tokį galite jau dabar.
Kas yra mano tikslinė auditorija?
Kai jau išsiaiškinsite, koks yra jūsų svetainės tikslas, pereikite prie tikslinės auditorijos. Kitaip tariant, pagalvokite, kokius žmones norėtumėte pritraukti kaip lankytojus. Kas iš tikrųjų būtų suinteresuotas jūsų produktais ar paslaugomis ir už tai mokėtų? Taip pat galite apsvarstyti, kaip gerai potencialūs klientai pažįsta jūsų pasiūlymą ir kaip galėtumėte paskatinti juos pirkti. Kuo nuodugniau išanalizuokite savo tikslinę auditoriją. Tai padės geriau suprasti savo svetainės lankytojų norus ir įsitikinti, kad patenkinsite jų poreikius.
Kaip sutinku savo svetainės lankytojus?
Vienas pirmųjų dalykų, kurį pamato pirmą kartą jūsų svetainėje besilankantys žmonės, yra pagrindinis puslapis. Todėl labai svarbu, kad jame viskas būtų apgalvota – nuo dizaino iki turinio. Atsižvelgdami į tai, kad lankytojų dėmesys vis trumpėja, pasistenkite kuo greičiau palikti gerą įspūdį. Spręskite problemą ir kalbėkite tiesiogiai. Taip pat prisiminkite, kad lankytojai tikriausiai nesigilins į kiekvieną žodį, bandys kuo greičiau rasti norimą informaciją. Todėl palikite pakankamai tuščios vietos tarp nedidelių turinio blokų.
Pagrindinis puslapis – tai ideali vieta, kurioje galite supažindinti lankytojus su savo verslu ir pabrėžti jo privalumus. Todėl apsvarstykite galimybę pridėti patenkintų klientų atsiliepimus ir partnerių logotipus. Išlaikykite puslapyje esantį tekstą pakankamai trumpą, tačiau būtinai įtraukite raktinius žodžius.
Atsakę į šiuos klausimus, turėtumėte geriau suprasti, kodėl ir kam kuriate interneto svetainę. Tinkamai atlikti pirmieji žingsniai padės sukurti tvirtą pagrindą, kuris ypač svarbus sėkmingam bet kokio internetinio projekto vystymui. O jeigu norite jaustis užtikrinčiau, drąsiai bendradarbiaukite su profesionalais. Nesvarbu, tai būtų interneto svetainių kūrėjai ar hostingo paslaugų teikėjai, jų pagalba gali būti itin naudinga.
Partnerio turinys