Pasauliniame skaitmeninės rinkodaros akademiniame konkurse (angl. „Global Online Marketing Academic Challenge“, „GOMAC 2022“) Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto (KTU EVF) Marketingo studijų programos studentai buvo pripažinti Europos regiono laimėtojais. Kitos komandos iš KTU kampanija – tarp finalininkų.

KTU Marketingo studijų programos ketvirtakursių komanda, Europos regiono laimėtoja, projekto metu bendradarbiavo su „NewCrush“ įmone. Konkurso metu komanda vykdė įmonei priklausančio prekių ženklo „Glofix“ maisto papildų elektroninės parduotuvės „Google Ads“ reklamą ir rinkodaros veiksmus socialinėje žiniasklaidoje.
„Džiaugiuosi, kad komanda, su kuria teko dirbti ir kuri išbandė jėgas tikrai konkurencingoje aplinkoje, buvo įvertinta tarptautiniu lygmeniu“, – teigia Mantas Strelčiūnas, „NewCrush“ verslo procesų vadovas.
Kitos KTU komandos suplanuotos bei įgyvendintos skaitmeninės rinkodaros kampanijos „LastMile“ mobiliajai programėlei, skirtai užsisakyti maisto produktų ir kasdienių prekių iš parduotuvių, rezultatai pelnė vietą tarp finalininkų ir ypatingą paminėjimą už išskirtinį kampanijos pristatymą.
„Labai džiaugiamės tapę „GOMAC 2022“ konkurso finalininkais. Įdėjome daug pastangų vykdydami „Google Ads“ kampanijas ir yra malonu, kad šios pastangos buvo įvertintos“, – džiaugiasi finalininkų komandos kapitonė Viktorija Usinaitė.
Siekė naudos ne tik verslui
Studijų metu studentai bendradarbiauja su verslo ir pelno nesiekiančiomis organizacijomis planuodami ir įgyvendindami paieškos reklamą per „Google Ads“ bei socialinės žiniasklaidos rinkodaros („Facebook“, „LinkedIn“ ar „Instagram“) kampanijas.
„Siekiame, kad studentų įgyvendinamos kampanijos padėtų siekti organizacijos rinkodaros tikslų. Studentai įgyja ne tik paskyros „Google Ads“ platformoje, bet ir biudžeto bei klientų lūkesčių valdymo patirties“, – teigia lektorė E. Vitkauskaitė.
„NewCrush“ atstovas M. Strelčiūnas džiaugiasi komandos rezultatais: „Tai nebuvo tiesiog eilinis pasižaidimas konkurse, tai atnešė apčiuopiamos naudos tiek mums, tiek komandai. Po kampanijos buvo lengva nustatyti prekių ženklo tolesnius strateginius planus, juos vykdome ir šią dieną.“
„LastMile“ marketingo vadovė Ieva Balkevičiūtė dėkoja už pastangas ir darbą kartu dirbant prie projekto: „Pasiekti rezultatai mus nudžiugino ir davė konkurencingą rezultatą, lyginant su kitomis kampanijomis.“
Pasiekimai – kryptingų pastangų rezultatas
KTU EVF lektorė Indrė Petrikė pažymi, kad aukščiausius rezultatus pasiekė studentų komandos, nuo semestro pradžios siekusios ne tik aukštų studijų rezultatų, bet ir laimėjimų konkurse. Šio tikslo siekimas padėjo studentams įveikti studijų, komandinio darbo ir bendradarbiavimo su organizacijų atstovais iššūkius.
Laimėtojų komandos kapitonė Milda Pumputytė atvirauja, kad vienas iš svarbių sėkmės veiksnių buvo pasirinkta įmonė ir jos atstovai: „Dalyvauti konkurse kartu su mumis pasirinkome būtent „NewCrush“ ir šios įmonės prekių ženklą „Glofix“, nes jis mums pasirodė žaismingas, perspektyvus, įdomus ir artimas.“
„Vykdydami kampaniją susidūrėme su iššūkiais, bet visų komandos narių susitelkimas ir vienas kito palaikymas padėjo judėti pirmyn“, – sako finalininkų komandos kapitonė V. Usinaitė.
Šiais metais konkurse dėl pripažinimo geriausiais skaitmeninėje rinkodaroje varžėsi 414 studentų 108 komandose iš įvairių pasaulio šalių: Australijos, Indijos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Kanados, Kosta Rikos, Lenkijos, Lietuvos, Prancūzijos, Saudo Arabijos, Šveicarijos ir Vokietijos. Studentų vykdytų kampanijų rezultatus vertino 30 teisėjų, o laimėtojus rinko 27 teisėjai iš viso pasaulio.
KTU EVF studentai skaitmeninės rinkodaros konkursuose dalyvauja jau nuo 2009 metų (anksčiau dalyvaudavo konkurse „Google Online Marketing Challenge“, GOMC, vykusiame iki 2017). Nuo 2009 m. jau 9 komandos pripažintos geriausiomis: keturios geriausiomis pasaulyje, keturios geriausiomis Europos regione, o dar viena komanda pelnė ypatingą paminėjimą už išskirtinai puikią duomenų analizę.