Tarptautinis pripažinimas, puikios karjeros perspektyvos ir 25 000 eurų čekis tolesniam verslo vystymui. Tokiais savo atkaklaus ir kryptingo darbo pasiekimais gali didžiuotis Kauno technologijos universiteto (KTU) studentė Jolita Kiznytė, kurios projektas, kurtas kartu su partneriu Marcosu Welkeriu, praėjusią savaitę nuskynė tarptautinio konkurso „Ericsson Innovation Awards 2015“ laurus.
Stokholme rengtame konkurso „Ericsson Innovation Awards 2015“ finale KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto (EVF) magistrantės J. Kiznytės ir jos partnerio M. Welkerio kurtas savęs tobulinimo platformos „Blendlee“ projektas buvo pripažintas geriausiu ir iškovojo 25 tūkst. eurų čekį.
Savo inovaciją Jolita su parneriu turėjo ginti priešais 6 teisėjų tarybą. Vertinimo komisiją sudarė bendrovių „Ericsson“, „Esomar“ vadovai, Jorko universiteto (Jungtinė Karalystė) ir „Tele 2“ atstovai. Kiekvienai konkurso komandai buvo skirta 10 minučių. Iš jų vos trys minutės – naujovei ir jos veikimo principams pristatyti. Likusios 7 – komisijos narių klausimams.
„Didžiausias iššūkis buvo per tris minutes paaiškinti mūsų platformos veikimo principą ir jos vertę vartotojams bei tuo sudominti teisėjus“, – įspūdžiais dalijosi konkurso laureatė. Tačiau lietuvaitė ir jos partneris M. Welkeris sužibėjo, o jų darbas pripažintas inovatyviausiu šių metų projektu.
„Komanda puikiai pasidarbavo sukurdama platformos koncepciją, paremtą mokymosi visą gyvenimą idėja. Juodu sujungė funkcijas, padedančias stiprinti motyvaciją, tobulinti save, atrasti asmenines stiprybes, surasti kokybišką virtualų mokymosi turinį. Ši idėja pademonstravo inovatyvų požiūrį į šiuolaikinį mokymąsi didinant motyvaciją tobulinti save“, – taip apie „Blendlee“ atsiliepė konkurso teisėjai.
M. Welkerio ir J. Kiznytės sukurtas projektas yra paremtas mišraus mokymosi metodu (angl. „blended learning“), kuris padeda sujungti naujoviškus, virtualius mokymosi būdus ir žmogiškąjį veiksnį. Pagrindinis programos įrankis yra vartotojų savęs vertinimo, stiprybių atradimo ir interesų sričių nustatymo testas. Jį atlikus pagal tam tikrą algoritmą sukuriamas ir vartotojui pasiūlomas individualus mokymosi planas. Taip pat bus sukurta virtuali neoficialaus ugdomojo vadovavimo bendruomenė, kuri dalysis patirtimi ir žiniomis.
„Nuo pat pradžių turėjome idėją sukurti įmonę, kurios misija – palikti teigiamą pėdsaką šiuolaikinėje globalioje visuomenėje. Sunkiai dirbome kurdami strategiją, padėsiančią spręsti esmines problemas, todėl esame tikri, kad „Blendlee“ idėja gali pagerinti žmonių gyvenimą daugelyje sričių“, – sako J. Kiznytės partneris M. Welkeris.
„Labai džiaugiamės įmonės „Ericsson“ pripažinimu, jis turėtų padėti ateityje pritraukti investicijų. Laimėtus pinigus investuosime į pirmųjų darbuotojų samdymą ir pradinius platformos vystymo darbus. Artimiausioje ateityje planuojame atidaryti įmonę“, – ateities planais jau drąsiau dalijasi Jolita.
Per vizitą Stokholme taip pat vyko susitikimai su bendrovės „Ericsson“ žmogiškųjų išteklių, rinkodaros, darbuotojų tobulinimo padalinių atstovais, apskritojo stalo diskusijos apie mokymosi visą gyvenimą idėjas, talentų paieškas ir jų pritraukimą į „Ericsson“.
„Visiems studentams noriu palinkėti nebijoti kurti naujoves, išlipti iš komforto zonos ir dalytis savo idėjomis, nors iš pradžių jos ir atrodo visiškai beprotiškos. Ši patirtis mane dar kartą paskatino niekada nenustoti domėtis naujais dalykais ir mokytis iš kiekvienos patirties. Tai „Blendlee“ filosofija, kuri tapo ir viena svarbiausių mano gyvenimo tiesų“, – sako Jolita Kiznytė.
——–
Jolita Kiznytė studijuoja pagal beveik prieš metus pradėtą vykdyti bendrą Kauno technologijos universiteto (KTU) Ekonomikos ir verslo fakulteto (EVF) bei Dortmundo universiteto (Vokietija) studijų programą „European Master in Project Management“.
Nuotraukos iš KTU archyvo