Dizainerė Agnė Kuzmickaitė vakar pristatė savo naujausią mados kolekciją, įkvėptą dukros žaidimų su įvairiaspalviu plastilinu ir kūrybiško chaoso. Vakaro kulminacija tapo kolekcijos suknelė, kurią dizainerė pasiuvo iš panaudoto 9 kg svorio „Coca-Colos“ lauko reklamos tento. Šia suknele dizainerė priminė, kad prisidėti prie švaresnės aplinkos kūrimo galima ir labai netikėtais būdais.
„Kurdama nebijau mesti iššūkių tiek sau, tiek mados gerbėjams. Mėgstu prisijaukinti medžiagas su kuriomis anksčiau nesu dirbusi, ir savo darbais įkvėpti žmones ne tik spręsti, gražu ar negražu, bet ir paskatinti spėlioti, iš ko rūbas pagamintas bei kodėl pasirinktas netradicinis sprendimas. Taip kilo idėja pasiūti neįprastą suknelę iš jau panaudotų daiktų, prikeliant juos naujam gyvenimui“, – pristatydama savo kūrinį pasakoja A. Kuzmickaitė.
Jos teigimu, mados industrijoje senų daiktų prikėlimo tolesniam gyvavimui koncepcija (angl. upcycling) išpopuliarėjo jau prieš kelerius metus, tačiau Lietuvoje ji dar nėra plačiai naudojama ant podiumo.