Nė vienas išmanusis telefonas nėra tobulas, „iPhone 11“ modeliai taip pat. Praėjus dvejiems metams po pristatymo, buvo pastebėtos dažniausiai pasitaikančios „Iphone 11“ kartos serijos problemos.
Tarp dažnai pasitaikančių „iPhone 11“ ir „iPhone 11 Pro“ problemų, su kuriomis susiduria vartotojai, greitas baterijos išsikrovimas, esant budėjimo režimui, mobiliojo interneto prisijungimo problemos, nerandami „Bluetooth“ įrenginiai, „Wi-Fi“ prisijungimo problemos ir kt.
Dauguma problemų siejama su iOS 13 versija, todėl įsitikinkite, kad jūsų telefonas naudojasi naujausiomis iOS 14 arba iOS 15 versijomis.
Greitai išsenkanti baterija
Nors „iPhone“ telefonai pasižymi ilgalaikiu baterijos gyvavimu budėjimo režimu, daugelis vartotojų pastebėjo iki 20 % sumažėjusią baterijos energiją per 8–10 val. telefono nenaudojant. Tas pats buvo pastebėta atjungus mobiliojo interneto prieigą ir įjungus skrydžio režimą. Skrydžio režimu baterija neturi greitai sekti, todėl tai galėtų būti iOS problema.
4G prisijungimo problema
„iPhone 11“ vartotojai dažniausiai susidurdavo su 4G prisijungimo problema. Telefonai išsijungdavo nuo mobiliojo ryšio, o tada automatiškai nebeprisijungdavo.
Paprastai tai nutinka, kai vartotojas juda ir telefonas persijungia nuo stoties prie stoties. Kartais skrydžio režimo įjungimas / išjungimas gali padėti įveikti problemą.
„Wi-Fi“ problemos
Problemų dėl „Wi-Fi“ prisijungimo turi visi „iPhone“ modeliai, tarp jų ir „iPhone 11“. Dauguma vartotojų pranešdavo, jog jų įrenginys neprisijungia prie „Wi-Fi“ tinklo arba sumažėjęs interneto greitis. Problema galėjo kilti arba dėl „Wi-Fi“ maršrutizatoriaus, arba dėl „iPhone“ telefono nustatymų.
„Bluetooth“ problemos
„Bluetooth“ įrenginių paieškos problema vargino „iPhone 11“ ir „iPhone 11 Pro“ naudotojus nuo pat pasirodymo dienos.
Vartotojai pranešdavo negalintys surasti kitų „Bluetooth“ įrenginių, kurie būdavo įjungti ir padaryti pasiekiami. Gali padėti telefono perkrovimas ir bandymas iš naujo prisijungti prie „Bluetooth“. Tai veiksmingesnis būdas, nei išjungti / įjungti „Bluetooth“ iš naujo.
Kitos problemos
„Apple“ kompanijai teko atšaukti dalį tarp 2019 m. lapkričio ir 2020 m. gegužės pagamintų modelių, iš kurių nedidelė dalis turėjo liečiamojo ekrano problemų. Buvo vykdoma kampanija, per dvejus metus nuo įsigijimo leidžianti pristatyti neveikiantį telefoną ir gauti veikiantį modelį.
Susidūrę su „iPhone 11“ ir „iPhone 11 Pro“ problemomis, nenusiminkite, nes dažniausiai tai būna nedideli programinės įrangos gedimai. Norėdami gauti profesionalią pagalbą dėl „Iphone 11“, daugiau informacijos rasite šioje nuorodoje: https://phonefix.lt/apple-iphone-11-pro-remontas/.