Lietuvių Tado Deksnio ir Donato Smailio įkurtas startuolis „Billo“, padedantis JAV el. komercijos verslams greitai ir paprastai gauti vaizdo reklamas savo produktams, per 2020 m. pritraukė daugiau nei 935 tūkst. eurų investicijų.

Pavasarį pirmajame investicijų raunde (angl. pre-seed) įmonė gavo beveik 500 tūkst. eurų investiciją, vėliau, baigiantis 2020 m., iš rizikos kapitalo fondų „Open Circle Capital“, „70Ventures“ ir SOSV buvo pritraukta dar 435 tūkst. eurų.
„Billo“ sukurta platforma veikia kaip alternatyva tradiciniam verslo ir kūrybinių agentūrų bendradarbiavimo modeliui. „Billo“ leidžia verslams skelbti užduotis trijų tūkstančių vaizdo įrašų kūrėjų bendruomenei. Šie už autentiško turinio kūrimą – užduočių programėlėje „Billo.app“ atlikimą – gauna atlygį. Galutinis vaizdo reklamos produktas verslams kainuoja iki 10 kartų pigiau.
„Džiaugiamės jėgas nukreipę į JAV rinką ir išgryninę savo siūlomas paslaugas. Gerėjantys įmonės rezultatai rodo, kad einame tinkamu keliu – reklamos rinkoje visame pasaulyje auga autentiško vaizdo turinio poreikis, tad el. komercijos verslai supranta, kad įtraukiančios vaizdo reklamos padeda kurti stipresnį, organiškesnį ryšį su auditorija, labiau skatina pardavimus. Per 2020 m. antrąjį pusmetį „Billo“ pajamos išaugo 10 kartų, kas mėnesį sulaukiame per 400 naujų klientų, jiems mūsų kūrėjai jau sukūrė daugiau nei 7000 vaizdo reklamų. Esame tikri, kad tai – geriausias mūsų darbo įvertinimas“, – komentuoja Tadas Deksnys, vienas iš „Billo“ įkūrėjų.
„Esame vartotojų kūrybingumo revoliucijos liudininkai: tiek kūrėjų ekonomika, tiek el. komercija pandemijos metu augo eksponentiškai“, – teigia William Bao Bean, SOSV akseleratoriaus partneris. „Billo“ atsirado pačiu laiku, kai verslai vis labiau ieško autentiško turinio. Todėl matome dideles „Billo“ galimybes revoliucionuoti vaizdo reklamų industriją ir tikime, kad investicijos padės kompanijai toliau plėstis JAV rinkoje.“
„Mums patinka šio startuolio verslo tikslų įgyvendinimo vizija, sujungianti el. komercijos verslus su vaizdo įrašų kūrėjais, kurie patys išbando reklamuojamas prekes. Matome sparčią šios įmonės plėtrą ir didelį potencialą iš esmės pakeisti egzistuojančias rinkodaros taisykles. Tikime „Billo“ komandos kompetencija ir galimybėmis kurti inovatyvius, konkurencingus sprendimus“, – sako Rokas Tamošiūnas, „Open Circle Capital“ partneris.
Pritrauktas investicijas „Billo“ planuoja naudoti platformai tobulinti, papildomoms funkcijoms diegti, naujiems darbuotojams pritraukti. Nors startuolio platforma skirta tik JAV rinkai, kol kas visi joje dirbantys darbuotojai – lietuviai. Vien per praėjusius metus kompaniją papildė 13 naujų komandos narių. Įmonė talentų, galinčių papildyti kolektyvą, ima dairytis ir užsienyje.
Lapkritį prie „Billo“ prisijungė Arnoldas Rogoznyj. Jis tapo įmonės rinkodaros vadovu. A. Rogoznyj yra didžiausio technologijų ir inovacijų festivalio Baltijos šalyse „Login“ įkūrėjas ir ilgametis jo organizatorius. Taip pat patirtį A. Rogoznyj kaupė 10 metų dirbdamas vienoje didžiausių Lietuvoje žiniasklaidos planavimo agentūrų „Open agency“, iš jų 5 metus vadovavo agentūros skaitmeninės rinkodaros skyriui.