Niekada nesakyk „niekada“. Šis posakis puikiai apibūdina puošnių „Double Bubble“ drabužėlių vaikams kūrėjos Eglės Šlepikienės istoriją. Nors ji nuo vaikystės pasižymėjo kūrybingumu, tačiau matydama rimtas specialybes turinčių, aukštas pareigas einančių tėvų pavyzdį niekuomet negalvojo ateities sieti su kūrybine veikla. Manė, kad mažų mažiausiai turi tapti ekonomiste, todėl pasirinko atitinkamas studijas. Bet su branda atėjo drąsa klausyti savo širdies…
Kad atsirastų „Double Bubble“, Eglei teko peržengti du „niekada“ barjerus. „Anksčiau buvau gana pragmatiška, racionali, todėl kiek skeptiškai žiūrėdavau į moteris, kurios tapusios mamomis savo „rimtus“, stabilumą užtikrinančius darbus iškeisdavo į pomėgius“, – pasakoja Eglė, kuri prieš gimstant dukrelei Gabrielei dirbo projektų ir rinkodaros vadove.
Kitas „niekada“ buvo susijęs su mergaičių stiliumi. „Nesu romantiško stiliaus šalininkė ir visuomet sakydavau: „Jau aš savo dukros rožiniais drabužiais tikrai nerengsiu, jokių kaspinėlių nesegiosiu…“ Kerziniai batai ir kniedės vaikų stiliuje man patiko daug labiau nei širdutės ir tiulis“, – su šypsena prisimena Eglė.
Šie nusistatymai žlugo gimus dukrai ir susidūrus su viena lengvai išsprendžiama problema. „Susilaukus Gabrielės gatvėje sutikti pažįstami neretai nusistebėdavo: „Koks gražus berniukas!“ Norėjosi parodyti, kad, nors iš tolo ir nešviečia flamingo spalvomis, tai – mergaitė. Teko sulaužyti pirmąjį „niekada“ ir susidraugauti su kaspinėliais. Vėliau tuos kaspinėlius perkėliau ant kepurių. Pasisiuvau jų įvairių spalvų ir tai tapo pagrindiniu Gabrielės aksesuaru. Sulaukusi daugybės pagyrų, klausimų iš pažįstamų ir net iš praeivių gatvėje, supratau, kad tai ne tik išsprendė mano problemą, bet ir traukia aplinkinių dėmesį, atliepia kitų mamų poreikius. Todėl nusprendžiau imtis kepuryčių kūrimo“, – verslo priešistorę atskleidžia pašnekovė.
Išgauti tobulą konstrukciją, kad kepurytė būtų ne tik graži, bet ir funkcionali, anot Eglės, užtruko nemažai. Tačiau rezultatas šiandien be galo džiugina. Klientės dažnai pastebi, kad kepurytės puikiai dengia ausytes ir gerai laikosi kaip jokios kitos. Jų unikalų dizainą kūrėja yra užpatentavusi.
Akvilės Razauskienės nuotraukos
Norėdama, kad kepurytę būtų galima pritaikyti prie kuo daugiau skirtingų įvaizdžių, Eglė sumanė sukurti turbanus su keičiamais aksesuarais. Šio tipo kepurytes galima nešioti su įprastu kaspinėliu, užsisakyti papildomų ir keisti juos, nešioti po kelis ar visai be jų, puošti segėmis. Kiekvieną sezoną kūrėja sugalvoja vis naujų puošybos būdų.
Ilgainiui „Double Bubble“ asortimente atsirado kepuryčių visiems sezonams – nuo visiškai plonyčių lininių vasarai iki šiltų žieminių su fliso arba merinosų vilnos pašiltinimu. Vėliau jis pasipildė puošniais sijonukais, glaustinukėmis.
Eglė džiaugiasi, kad daugelis klienčių sugrįžta: nusipirkusios vieną gaminį, vėliau įsigyja jų ir kitiems sezonams, taip pat perka sesėms, draugėms, giminaitėms… Ją ypač pamalonino vienos klientės žodžiai: „Kartą pabandžius „Double Bubble“, kitų kepurių nebesinori.“ Klientų padėkos, pagyros kūrėjai yra didžiausia motyvacija.
Kas gi lemia jos gaminių populiarumą? Pašnekovė įsitikusi, kad pirmiausia klientės vertina kokybę. Kepurytės siuvamos iš sertifikuotų, patvarių audinių; jų modeliai ištobulinti, funkcionalūs, patentuoto dizaino ir universalūs.
Kokybės, tobulumo siekis versle Eglei reiškia daug valandų kasdienio darbo, kartais bemieges naktis. Tačiau dabartinėje veikloje ji jaučia nepalyginamai didesnį pasitenkinimą nei ankstesniame samdomame darbe. „Neretai mano darbo diena prasideda septintą valandą ryto, o baigiasi apie vidurnaktį. Nekalbu apie nemigos naktis, per kurias gimsta naujų kolekcijų ar ateities planų idėjų. Būti įmonėje viskuo – kūrėju, pardavėju, vadybininku, administratoriumi, rinkodaros specialistu, fotografu, tekstų rašytoju, maketuotoju, kokybės vadovu, pakuotoju, kroviku, kurjeriu – nėra taip paprasta. Natūralu, kad po 24 valandų darbo įkvėpimo, motyvacijos kartais pritrūksta. Tačiau laisvės pojūčio ir vidinio pasitenkinimo čia daugiau nei samdomame darbe. Šioje veikloje kaip niekur kitur daug tiesioginio atgalinio ryšio, kuris mane skatina judėti pirmyn“, – skirtingas verslo puses atskleidžia pašnekovė.
Eglės atsidavimą šiai veiklai nesunku suprasti. „Double Bubble“ jai yra kur kas daugiau nei prekių ženklas. „Tai mūsų su Gabriele kasdienybė, svarbi gyvenimo dalis, mūsų kuriama bendruomenė. Klientus vadinu „Double Bubble“ draugais, nes man jie ypatingi, – sako kūrėja. – „Double Bubble“ paskyrose socialiniuose tinkluose su malonumu dalijuosi akimirkomis iš mūsų šeimos gyvenimo. Mama, anyta ir kiti giminaičiai aktyviai seka šiuos puslapius, nes čia greičiausiai sužino naujausius Gabrielės nuotykius, pamato šviežiausias nuotraukas. Tai tarsi mūsų mini dienoraštis, kuriame fiksuoju smagiausius momentus.“
Moteris įsitikinusi, kad jeigu ne dukra ir vyro palaikymas, šios veiklos nebūtų. Todėl su dideliu dėkingumu kalba apie savo mažąją įkvėpėją ir nuo pat pradžių ja tikėjusį, nebijoti skatinusį mylimąjį, kuris visada padeda kriziniais momentais ar sezono įkarštyje.
Šiandien Eglės galvoje – tikras minčių avilys. Svajonių, idėjų kūrėja turi tiek, kad kartais sunku užmigti naktimis. Dėl laiko trūkumo, o gal dėl noro spėti visur dalis jų jau ilgai laukia savo eilės. Šiemet ji planuoja atidaryti elektroninę parduotuvę ir žengti pirmuosius rimtesnius žingsnius į užsienio rinkas, asortimentą papildyti berniukų kepurytėmis, dar labiau praplėsti sijonukų bei glaustinukių pasiūlą. Taip pat ketina pasiūlyti šventinių aksesuarų berniukams, o vasarai – karštiems orams dar labiau pritaikytų naujų kepuryčių modelių ir galbūt pirmąją drabužėlių liniją.
Daugiau kūrėjos darbų – „Facebook’o“ puslapyje „DoubleBubble“
Akvilės Razauskienės nuotraukos