Pradinis / Šeima ir sveikata / Kokių vitaminų trūkumas dažniausiai juntamas žmonių organizmuose?

Kokių vitaminų trūkumas dažniausiai juntamas žmonių organizmuose?

Nors aktyvi veikla visuomet padeda palaikyti puikią fizinę formą ir gerą savijautą, tačiau būtina pasirūpinti, kad organizmas nestokotų jam reikalingų medžiagų. Natūralu, kad sportuojantys žmonės išeikvoja kur kas daugiau energijos, todėl rekomenduojama pasidomėti, kokių vitaminų ir mineralų trūkumas pasireiškia dažniausiai: turėdami pakankamai informacijos galėsite užkirsti tam kelią.

Pixabay nuotr.

Magnis

Magnis yra ypač svarbus raumenų ir nervų funkcijoms, todėl sportuojantys žmonės tiesiog privalo pasirūpinti pakankamomis šio mikroelemento atsargomis. Magnio gausu riešutuose (ypač migdoluose), pieno produktuose, jautienoje, džiovintuose grybuose, žuvyje, kiaušiniuose, ankštinėse kultūrose, lapinėse daržovėse, rūgštynėse, jūrų kopūstuose ir t. t. Jei kartais pajuntate raumenų mėšlungį, tai gali būti pakankamai akivaizdus ženklas, kad organizmui stinga magnio (tokiu atveju vertėtų vartoti papildus).

Vitaminai C ir E

Didelis fizinis aktyvumas skatina laisvųjų radikalų atsiradimą. Šie yra itin pavojingi ląstelėms ir audiniams. Nuo laisvųjų radikalų žalos saugo vitaminai C ir E: vitamino C gausu kiviuose, braškėse, citrusiniuose vaisiuose, brokoliniuose kopūstuose, lapinėse garstyčiose, ropiniuose kopūstuose, paprikose ir t. t., o vitamino E atsargas papildysite vartodami kokybišką aliejų (pavyzdžiui, puikiu pasirinkimu gali būti alyvuogių aliejus), valgydami įvairius riešutus bei sojų produktus.

Kolagenas ir kitos sąnariams svarbios medžiagos

Sportuojantys žmonės neretai skundžiasi sąnarių skausmu. Dažniausiai taip nutinka ne tik dėl didelio fizinio krūvio, bet ir dėl reikalingų medžiagų trūkumo. Būtent todėl vertėtų pasvarstyti apie papildų vartojimą, nes juose esančios medžiagos padeda gerokai greičiau panaikinti reikalingų vitaminų ir mineralų trūkumą. Vienas populiariausių pasirinkimų – tai „Flexit drink“ papildas, kurio sudėtyje yra ne tik kolageno ir gliukozamino, bet ir kalcio, magnio, vitamino C ir t. t. Flexit drink“ kaina internetu visada yra palankesnė nei fizinėse pardavimo vietose, tad toks pasirinkimas gali padėti sutaupyti pinigų.

Geležis

Geležis yra atsakinga už deguonies susidarymą ir jo perdavimą ląstelėms. Pakankamas geležies kiekis yra ypač svarbus tiems žmonėms, kurie užsiima didelės ištvermės reikalaujančiu sportu. Jei dažnai jaučiate nuovargį ar skundžiatės sumažėjusiomis fizinėmis galimybėmis, didelė tikimybė, kad taip yra dėl per mažo geležies kiekio organizme. Į savo mitybos racioną vertėtų įtraukti raudonąją mėsą, kepenėles, kiaušinius ir riešutus, o esant poreikiui vartokite specialius papildus. Naudinga žinoti, kad geležis bus įsisavinama kur kas geriau, jei prieš valgį išgersite stiklinę apelsinų sulčių ar suvalgysite vaisių, kuriame gausu vitamino C (pavyzdžiui, kivį).

Cinkas

Cinkas aktyvina raumenų fermentus ir sudaro raumeninį baltymą, kuris padeda stabilizuoti imuninės sistemos veiklą. Jei organizmas stokoja cinko, gali būti skundžiamasi ilgesniu žaizdų gijimu, suprastėjusiu apetitu ar susilpnėjusiais skonio receptoriais. Šio mikroelemento gausu mielėse, kiaušiniuose, kepenėlėse, raudonojoje mėsoje, žuvyje, austrėse, riešutuose, daigintuose kviečiuose ir t. t.  Naudinga žinoti, kad cinko pasisavinimą gerina vitaminai A ir E, magnis, kalcis ir fosforas.

Jei norite įsigyti kokybiškų papildų, kuriuos organizmas pakankamai lengvai įsisavintų, užeikite į ponasbicepsas.lt internetinę parduotuvę. Čia siūlomų prekių pasirinkimas visuomet yra labai gausus, o kainos – palankios, todėl išleisdami visai nedaug pinigų galėsite aprūpinti organizmą svarbiausiais vitaminais ir mineralais.

PR

PALIKTI KOMENTARĄ

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Taip pat skaitykite:

Scroll To Top