Pradinis / Aktualijos / Lietuvoje pristatomas išmanusis pirkinių vežimėlis: kokios jo funkcijos?

Lietuvoje pristatomas išmanusis pirkinių vežimėlis: kokios jo funkcijos?

Prekybos inovacijų ekspertai žada, kad ilgos eilės prekybos centruose sutrumpės, mat Lietuvos parduotuvėse netrukus gali pasirodyti išmanieji pirkinių vežimėliai. Juose įmontuotos modernios technologijos be papildomų pastangų identifikuos pasirinktas prekes, jas pasvers, o apmokėjimas įvyks automatiškai, net nesustojant prie kasos.

Žmonių skaičius parduotuvėse liudija, jog net ir esant galimybei apsipirkti internetu vis dar išlieka didžiulis poreikis prieš įsigyjant prekes jas apžiūrėti ir išsirinkti savo nuožiūra. Vis dėlto gyvi apsipirkimai dažnai baigiasi ilgose eilėse, kur švaistomas ir laikas, ir energija. Prekybos technologijų įmonė „StrongPoint Technology“ pasiūlė Lietuvos prekybos centrams modernų sprendimą, kuris ne tik leistų išspręsti šią problemą, bet ir gali pasiūlyti papildomų funkcionalumų. Tokią technologiją savo „Go“  parduotuvėse jau įdiegė prekybos milžinė „Amazon“, ji vis plačiau naudojama JAV, Italijoje bei Vokietijoje.

„Išmanieji pirkinių vežimėliai – dar vienas žingsnis gerinant apsipirkimo patirtį. Taikant šį sprendimą, nebereikės naudoti rankinio skenavimo aparato ar laukti eilėse. Apsiperkant prekės bus kraunamos tiesiai į pirkinių krepšius, tad nereikės jų dar kartą perdėti, o atsiskaitymas įvyks automatiškai, paliekant parduotuvės patalpas“, – sakė „StrongPoint Technology“ vadovas Julius Stulpinas.

Svarbu pažymėti, kad išmaniajame vežimėlyje įmontuotos kameros, jutikliai, svarstyklės ir įdarbintas dirbtinis intelektas automatiškai atpažįsta prekes ir suveda jas į pirkinių sąrašą, rodomą vežimėlyje įtaisytame ekrane. Tai leidžia lengvai identifikuoti pirkinius, išvengti neteisingo prekių skenavimo, klaidų ar bandymo pasinaudoti apsipirkimo sistema.

Išmaniojo vežimėlio sprendimas, kaip ir šiuo metu rinkoje naudojamas rankinis skenavimo aparatas, yra patogiausias didesniems apsipirkimams. Rekomenduojamas optimalus krepšelio dydis – apie 15 prekių.

„Įdomiausia dalis – mokėjimas už pirkinius. Įprastai susirinkę norimas prekes už jas mokėti einame prie kasos, nepriklausomai nuo to, ar tai įprastas apsipirkimas, ar išmanusis, naudojant rankinį prekių skenavimo aparatą. Naudojantis išmaniuoju vežimėliu, apsipirkimas susiejamas su pirkėjo paskyra, todėl susidėjus prekes į vežimėlį galima tiesiog palikti parduotuvę ir suma bus automatiškai nuskaičiuojama nuo pirkėjo sąskaitos“, – sakė J. Stulpinas.

Jis pripažįsta, kad, kaip ir visi savitarnos sprendimai, išmanieji vežimėliai yra investicija, tačiau gana greitai atsiperkanti ir kartu suteikianti parduotuvėms papildomų galimybių. Pavyzdžiui, įmontuotas ekranas gali būti naudojamas kaip rinkodaros priemonė, rodanti specialius pasiūlymus klientams pagal jų lokaciją. Taip pat ekrane galima rodyti receptus ir parodyti klientui, kur galima rasti reikiamų produktų.

Išmanieji vežimėliai nereikalauja specialios ar brangios priežiūros, pakanka juos kasdien įkrauti ir paruošti kitai dienai. Papildomų išteklių gali prireikti diegiant naują technologiją, kai su naujove reikės supažindinti pirkėjus ir jiems paaiškinti naują apsipirkimo procesą.

„Remiantis tyrimais, ateinantį dešimtmetį žmonės toliau teiks pirmenybę apsipirkimui fizinėje parduotuvėje, todėl svarbu užtikrinti, kad tai būtų kuo malonesnė patirtis. Be to, matome tendenciją, kai parduotuvės klientams siūlo net kelis savitarnos apsipirkimo sprendimus, kad pirkėjai galėtų pasirinkti sau priimtiniausią būdą pagal asmeninius poreikius ar pirkinių krepšelio dydį“, – teigė Julius Stulpinas.

PALIKTI KOMENTARĄ

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Taip pat skaitykite:

Scroll To Top