„TTG“ žurnalo, laikomo populiariausiu Jungtinės Karalystės turizmo verslo žurnalu, viršelį puošia Lietuva! Itin pozityvią publikaciją parengė šių metų pavasarį pažintiniame ture kartu su Jungtinės Karalystės kelionių operatoriais Turizmo departamento kvietimu dalyvavusi žurnalistė Madeleine Barber. „Dauguma britų turistų Lietuvoje praleidžia 2–3 nakvynes ir keliauja toliau į Latviją ir Estiją. Tačiau praleisti šioje nuostabioje šalyje tik tiek mažai laiko yra didelė klaida“, – rašo žurnalistė.
Publikacijoje giriamas Lietuvos kultūrinis gyvenimas, unikali virtuvė, įspūdinga gamta, ir pripažįstama, kad Lietuvą jau drąsiai galima vadinti patrauklia turistine šalimi.
„Lietuvos turizmo galimybės padarė tokį stiprų įspūdį redakcijai, kad buvome pristatyti net ant žurnalo viršelio, nors šio reklaminio ploto pozicija vertinama 17 tūkst. svarų sterlingų suma. Didžiausią pridėtinę vertę matome ir dėl to, kad bene pirmą kartą akcentuojami Lietuvos regionai, ne sostinė ar kiti didieji miestai. Turistai tiesiogiai kviečiami praleisti čia ne savaitgalį, o kur kas daugiau, nes tik taip gali gauti neįkainojamų patirčių ir emocijų. Vienas pagrindinių mūsų turizmo rinkodaros tikslų bei iššūkių ir yra ilginti turistų viešnagės trukmę ir skatinti lankytis regionuose“, – atkreipia dėmesį laikina Turizmo departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Straipsnyje žurnalistė itin intriguoja turo metu patirta vakarienės po marška tradicija Rusnėje, Šaltojo karo muziejumi Žemaitijoje, Medžių Lajų taku Anykščiuose, blynais su kanapėmis Pakruojo dvare, paukščių stebėjimo galimybėmis Kniaupo įlankoje, lietuviškų uogų vynų degustacija, žemaitiška vakariene. Aplankytą Vilniaus restoraną ji apskritai įvertina kaip vertą „Michelin“ žvaigždės.
Žurnalas „TTG“, leidžiamas nuo 1953 m., laikomas seniausiu pasaulyje savaitiniu turizmo verslo leidiniu. Jo tiražas – 15,6 tūkst.
Šiemet Lietuvoje jau viešėjo 4 Jungtinės Karalystės žurnalistai iš tokių prestižinių leidinių kaip „National Geographic“, „The Express“, kt. bei 5 kelionių operatoriai. Dar planuojami du žurnalistų, tinklaraštininkų turai, taip pat pažintinis turas kelionių operatoriams.
Didinant atvykstamojo turizmo srautus iš Jungtinės Karalystės rinkos šiemet jau įvyko Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginių Jungtinės Karalystės turizmo specialistams serija Birmingame, Mančesteryje ir Glazge; tęsiama reklaminė kampanija kelionių portale „TripAdvisor“; organizuojamos ir lauko reklamos bei socialinės medijos kampanijos; planuojama dalyvauti nišinėje turizmo parodoje, skirtoje paukščių stebėtojams, Rutlande, kituose renginiuose.
Turizmo departamentas kartu su turizmo rinkodarą Jungtinės Karalystės rinkoje įgyvendinančia įmone „Hills Balfour“ padėjo įrengti ir šiuo metu daug dėmesio sulaukusią Londono centre prie Šv. Pauliaus katedros esančią lietuvės Simonos Paplauskaitės instaliaciją „Statybvietė“, kuri dalyvauja Londono architektūros festivalyje. Instaliacijoje atkurtame miške dalijami Lietuvos turizmo leidiniai, kviečiama atvykti į tikrą Lietuvos mišką.
Pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvos apgyvendinimo įstaigose bent vienai nakvynei apsistojo 11 tūkst. britų, t. y. 3,4 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Iš viso 2017 m. po Lietuvą keliavo 66,4 tūkst. britų – pagal šį rodiklį Jungtinė Karalystė yra Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkų septintuke.